Grambo Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Fordi de har invadert Norge. Hvorfor bruker du smukk? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Fordi det er en godtesmukk jeg har kjøpt på godtebutikken. Hvorfor har du ikke sommer nedi skoene? Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Fordi det blir litt trangt. Hvorfor er godtesmukken din lage at gummi? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Den er ikke det, du forveksler med din egen. Hvorfor skygger du for solen? Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Fordi jeg egentelig er C. Mongomery Burns Hva gjør du med min smukk????! Endret 6. november 2010 av Grambo Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) kaster den hvorfor suger du smukk? Endret 8. november 2010 av Datafriken Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Fordi som jeg alt har sagt er det en godtesmukk. Hvorfor sitter du og røyker på barnerommet? Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 for å overaske ungen når den kommer hjem Hvorfor hugget du fjeset ditt inn i mt. Rushmore? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Hadde så lite å finne på og ville komme på nyhetene. Alt for PR vet'u! Hvorfor sitter du omvendt vei på sykkelen når du sykler? Endret 9. november 2010 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hei, vent nå litt!! Det var en motorsykkel, ikke en sykkel. Og det er fordi jeg er ikkke heilt glar i hovded. Hvorfor er det en spiker i øyeeplet ditt? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fordi det bare er det andre jeg ser på uansett. Hvorfor gikk du inn her uten sko når jeg advarte om at jeg hadde mistet en eske stifter på gulvet? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Fordi jeg gjør hva faen jeg vil. Hvorfor spankulerer sjimpansen vilt i den frie, franke jungel? Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Den er homofil, vel. Koffer i fan har du ikkje sedd te helvette å lagt deg enda? Endret 10. november 2010 av Haugli Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Fordi jeg føler for det. Hvorfor jogger du så hardt hver bidige dag? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg jogger ikke, jeg løper fra den gale naboen min som forfølger meg om morgenen når jeg henter posten! Hvorfor må din venn Torgeir sitte på taket av bilen på vei til sentrum, når det er plass inne i bilen?! Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Fordi han stjal min tantes gitar som igjen stjal den fra Elvis. Og fordi han solgte den videre til en samler, samt brant ned huset til tanta. Hvorfor tar du jetski over stillehavet, helt alene fra Kina til USA? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg trengte å komme meg bort hvor ingen kunne finne meg, og det sto tilfeldigvis en kar med jetski til salgs nede ved kaien. Hvorfor prøver du å klatre opp takrenna når det ligger en stige rett ved siden av deg?! Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Fordi stigen mangler trinn. hvorfor er du helveis oppspist av en hai? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg er ikke det, bare ser sånn ut. Ble utsatt for radioaktiv stråling og ble mutert. Hvorfor har du ikke laget middag til meg enda? Jeg er sulten! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Fordi du kan fikse maten din selv. Hvorfor er du ikke på jobb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå