AdNauseam Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg er kontrollfrik og er avhengig av å snoke i folks privatliv til en hver tid! Nå, gå å rydd opp etter deg! Hva er det du gjemmer bak ryggen din? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ikke noe som du skal se. Hvorfor klarer du aldri å ta lappen? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Vinden tar den hver gang! Hvorfor leverte du ikke arbeidsrapporten din i dag? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Fordi jeg har fått sykemelding. Hvorfor bytter du aldri ringeklokke på sykklen din? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Den er rustet fast og sportsbutikken er utsolgt! Hvorfor gir du ikke katten din mat? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det er ikke min. Den har sittet utenfor i to dager nå og om jeg først gir den mat tror den at den bor her. Hvorfor banner du så mye? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Fordi jeg har tourettes Hvorfor har du melkebart? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Fordi jeg nettopp har underholdt småbarna i gaten med den. Hvorfor var du ikke med å underholde dem? Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Fordi jeg sovna... Hvorfor har du ikke lagt deg ennå? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Fordi det er midt på dagen. Hvorfor har du samme døgnrytme som en ugle? Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Trener til Black Ops kommer ut vel! DOH... Hvorfor henger du på Diskusjon.no nå? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Fordi det er det beste forumet jeg har kommet over. Hvorfor har du ikke tatt opp båten din for vinteren? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Antok at assistenten min gjorde det for meg! Hvorfor sparte du ikke litt chips til meg?! Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Munchies. Hvorfor ga du en hundrings til han tiggeren? Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 fordi han egentlig var en tiger. hvorfor poster du i denne tråden? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Blir tvunget til det! Hvorfor tok du bilen min uten å spørre først? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Fordi det er på tide du bytter den ut uansett. Hvorfor er du så god venn med så mange småbarn? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Fordi jeg har en luguber plan Hvorfor følger du ikke de sosiale normer? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Sannsynligvis fordi de i mitt sinn blir oppfattet og utført til noe helt annet enn det du trodde dem var. Hvorfor liker du å bli sett? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Fordi det går så mange underlige historier om meg så folk skal se at jeg er helt normal. Hvorfor gnåler du om aliens i forumkafeen? Endret 6. november 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå