DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Fordi jeg ikke går på skolen Hvorfor er du ikke å snoper? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Fordi jeg ikke vet hva snoping er. Hvorfor lukka du vinduet på pcen så fort noen kom inn? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Fordi jeg drev med noe privat. Hvorfor går du rundt på sølete sko inne. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 For att mamma skal ha mer å gjøre Hvorfor er du på pc hele dagen lang? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Fordi det ikke er noen interessange folk å treffe utenom. Hvorfor hater du naboen din? Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Fordi jeg er donald Hvorfor hater du donald jensen? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Fordi han er en retard med ekstremt temperemang. Hvorfor tenker du på donald? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 fordi jeg er kåt. hvorfor gikk hvem til hun? Lenke til kommentar
El-Fruktsalaten Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fordi hvem kjedet seg. Hvorfor nasker du potetgull ? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Fordi i 20 timer pr mnd kan alle få tilgang til over 80 millioner sanger. Og streame akuratt den musikken du ønsker. Nå trenger du ikke lenger invitasjon for å bruke spotify! Hvorfor har du ikke tatt oppvasken enda? Endret 4. oktober 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fordi du opptar tiden min med spotify reklame Hvorfor har ikke du vasket deg bak ørene Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fordi jeg ikke er tørr bak øra enda Hvorfor lo du ikke av vitsen min? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fordi jeg hadde en abbor i endetarmen. Hvorfor bandt du bestemor til rullebåndet på flyplassen? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fordi hun mista rulatoren sin. Virka smart der og da. Hvorfor kjøpte du ikke kebab til middag idag? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Fordi jeg ikke liker kebab noe særlig og fordi det er altfor tidelig for middag. Hvorfor bruker du aldri noe tid på dama di lenger? Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Fordi jeg ikke har noe dame? Hvorfor spiste du ikke frokost idag? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Fordi jeg våknet til middagen. Hvorfor har du ikke prøvd marihuana? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Fordi jeg har bedre ting å drive med. Hørt om heroin du ell?! Hvorfor sitter du for deg selv på en benk i parken ved siden av barnehagen hver ettermiddag? Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 fori jeg er en looner som liker å sitte å se på barna hvorfor sitter du på diskusjon.no hele dagen? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Fordi vi har høstferie Hvorfor sover ikke du nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå