AdNauseam Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Fordi de knytter seg selv.. Hvorfor kaster du alltid søppelet ut vinduet når du kjører?! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Fordi verden er så forurenset allerede at litt mer har ingen ting å si. Hvorfor spør du meg når du gjør akkurat det samme selv? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Fordi jeg er kjent for hykleriet mitt. Hvorfor snur du alltid benkene som står rundt om i byen på hodet? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Gjør jeg ikke. De bare velter når jeg lener meg på dem. Hvorfor går du barbeint på jobb? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Fordi jeg boikotter sko pga slavearbeid. Hvorfor påstår du at jeg har sangstemme når jeg vet selv at jeg ikke har det? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Fordi jeg tror du sulter etter komplimenter. Da sier jeg hva som helst. Hvorfor er du overbevist om at makrellen biter lettere på kroken dersom du bruker ostepopp som agn? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Fordi makrellen er, som vi alle vet, den smarteste fisken i havet. Den har (som jeg) utsøkt smak, og derfor foretrekker den ostepop fremfor noe annet som flyter rundt i sjøen. Hvorfor fisker du fisk, for så å slippe dem ut igjen i havet? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Fordi jeg merker dem for hver gang slik at jeg kan fiske dem om igjen og se hvor mange ganger jeg klarer å fiske de samme fiskene. Hvorfor påstår du at du har god smak? Lenke til kommentar
martita Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 fordi noen fortalte meg jeg ikke hadde det hvorfor er himmelen blå? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Kan ikke jeg svare på. Hvor stiller du så tåpelig spørsmål? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Fordi jeg ikke aner hva som er poenget med denne tråden, og istedenfor å lese førstepost, poster jeg rett og slett random spørsmål selv om de er feil. Hvorfor legger du deg opp i alt mulig? Endret 11. juni 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Gjør jeg da ikke. Bare en gang iblant. Hvorfor er du hjemme i dag når du ikke har fri fra jobb? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Fordi jeg ikke gidder å jobbe, da er det egentlig ikke er noe vits i det. Hvordan klarer du alltid å rote bort nøkkelknippet ditt istedenfor den ene ekstranøkkelen? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Fordi det er nøkkelknippet jeg bruker og dermed er det det jeg drasser med meg hele tiden. Hvorfor innviterer du alltid barna i gaten inn på kakao og boller når det er kaldt? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Fordi jeg er snill mot unger, og synes så synd på dem der de hutrer og fryser baken av seg ute i kulda. Hvorfor føler du at må holde et øye med meg? Lenke til kommentar
Markkussss Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Fordi du kan være en jævelunge av og til. Hvorfor gamer du CoD? Endret 11. juni 2010 av Markkussss Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Gjør jeg ikke. Du har tatt feil av meg og en annen. Hvorfor drikker du på en ukedag? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hadde jeg ikke drukket, så hadde jeg jo dødd Hvorfor har du fingern i nesa? Lenke til kommentar
Applekid Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvor skulle den ellers vært? I baken? :!: Hvorfor er ikke du edru enda? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Er jeg vel. Jeg bare går litt ustøtt fordi jeg har vondt i ryggen, okey?! Hvorfor er du så overbevist om at alle rundt deg drikker alkohol i hytt og pine bak din rygg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå