After Dark Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fordi jeg er tatt ut i streik. Hvorfor drikker du hostesaft i kaffepausen? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fordi det virker nesten på meg som kaffe. Smaker godt, og gir meg utrolig med energi. Hvorfor ringte du ikke til The Rasmus i går og spurte om de kunne komme til Tyskland slik jeg ba deg om? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fordi jeg ikke er på jobb når jeg er i streik og hjemme har jeg ikke telefon lenger. Hvorfor ber du alltid meg om å gjøre ting for deg? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fordi jeg har nok å gjøre fra før. Hvorfor liker du ikke å gjøre andre tjenester? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fordi jeg alltid har så mange prosjekter selv. Hvorfor er du ikke i streik du og? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fordi det ikke er streik her, og fordi jeg ikke går på skole. Hvorfor er du så opptatt av streiker? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fordi jeg ikke liker sjefen. Hvorfor er du så pliktoppfyllende? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fordi verden hadde vært et bedre sted om alle hadde vært slik, så jeg prøver å gå foran med et godt eksempel. Hvorfor kjører du over nystelte plener med vilje? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fordi jeg fikk i deen fra Asterix hos britene. Hvorfor har du med deg vekkerklokken din på jobb? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg må huske når jeg skal våkne. Duuuh. Hvorfor har du så mange piller i lomma? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fordi jeg bruker mange piller vel... Hvorfor har du servelat i håret ditt? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fordi jeg spiste lunsj da jeg tilfeldigvis stakk innom denne tråden og kom til å se den avataren din, og da skvatt jeg så hele fatet spratt til værs og servelat føk hit og dit. Hvorfor har du datamusa med deg hvor enn du går? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fordi den sitter fast i maskina, som jeg også har med meg hvor enn jeg går. Hvorfor svarte du ikke da jeg sa hei til deg? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fordi jeg ikke kjenner deg, er det virkelig for mye å be om å få gå på gata i ro og mak uten tusen forumfolk som absolutt skal hilse?! Gah! Hvordan kom du deg ut av mentalsykehuset? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Jeg brukte mine mentale superkrefter!!! Hvorfor har du bare 9 fingre? Endret 7. juni 2010 av stianaarskaug Lenke til kommentar
andymann Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det er ikke godt å si... Hvorfor har du ikke tunge? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Fordi typen syns jeg prata for mye. Hvorfor donerer du penger til hver eneste organisasjon du kommer over på internett? Endret 9. juni 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Gjør ikke det, bare later som. Hvorfor sitter du med beina på bordet og hører på musikk midt i kontortiden? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Fordi jeg ikke gidder å jobbe vel. Hvorfor inspiserer du arbeidsplasssen til alle på forumet? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Fordi det bare er deg det må holdes øye med. Hvorfor har du ikke knyttet skolissene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå