Kea Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Fordi du må spise noe sunt til frokost for en gangs skyld skjønner du vel! Hvorfor spiser du frokostblanding med vann istedenfor melk? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvorfor laget ikke brukeren over meg et spørsmål ? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Fordi melkeallergien hans gjorde så han glemte det helt. Hvorfor abonnerer du på Coppercabs channel? Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Fordi "Gingers have souls!" Hvorfor bader du i naboens badekar? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har ikke badekar selv. Hvorfor kom du hjem midt på natta? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Altå hadde det seg slik at, da jeg var ferdig på skolen ble jeg invitert med på tur til byen for å spise is og ta en øl. Ettersom ingen var i stand til å kjøre meg hjem igjen, måtte jeg gå... Telefonen var tom for strøm og jeg hadde ingen penger på meg... Hva gjør du her nå, skulle ikke du vært på skolen?? Endret 3. juni 2010 av Itek Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg leser tråder på forumet, og skolen var ferdig for snart fem timer siden.... Hvordan kan det ha seg at det på mystisk vis har blitt bulk i den nye bilen til far? Lenke til kommentar
janingar Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 hmm, dessverre var jeg dum nok til å vedde med lillebror om han turte det Hvorfor saksøker du naboen som var så snill å ga deg kake? Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Likte ikke glasuren. Hvorfor bruker du ikke klokke? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Fordi jeg syns det er mer spennende når man må gjette tiden. Hvorfor skriver du feil med vilje? Lenke til kommentar
janingar Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Fordi jeg må skjule min høye intelligens for omverdnen, eeh. Skulle kanskje ikke sagt det? Hvorfor kastet du kyllingen ut av vinduet i 5. ? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 fordi det er kjedelig å kaste den ut vinduet i 6. Hvorfor tror jeg at du har gjort noe du ikke burde? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Fordi den stirret liksom på meg, som om den ville si "kom igjen, bare gjør det, det er det jeg er til for". Til slutt ble fristelsen for stor, jeg bare måtte trykke på knappen! Hva i alle dager gjør du i klesskapet til moren din? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ikke no! Gikk feil, okei! Hvorfor i alle dager er ligger sykkelen min i tusen deler nede i skråningen der?! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Uh, jo altså, erm... han trailersjåføren spurte meg om det var min sykkel, da sa jeg nei. Så spurte han om jeg hadde lyst til å prøve et lite eksperiment. Hadde jeg visst det var din, hadde jeg ikke gått med på det da. Hvorfor går du rundt med en lampe på hodet? Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg har en lys idé. Hvorfor lage en sånn dum tråd ? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Fordi jeg faktisk har sans for humor. Hvorfor prøver du å ødelegge tråden for oss andre? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fordi jeg er egoist og vil da ikke at andre skal kose seg med denne tråden. Hvorfor liker du det som kalles pop-musikk nå til dags? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fordi jeg liker å være trendy og har ikke sans for estetikk. Hvorfor er ikke du på jobb eller skolen og gjør det du skal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå