fox Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 fordi vi er så kåte og har ikke pult på en par dager Åffer er freddy freit? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fordi en gutt i Afrika er for kresen til å spise opp maten sin og er skyld i alt ondt. Hvorfor tenke når man kan la være? Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 fordi kvinner klarer ikke tenke sjølv, så de krever at vi menn skal tenke for oss alle. Åffer har jeg 20% i advarselsnivå? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fordi du er for ung til å takle hormonene i kroppen din. Hvorfor kan ikke alle bare være venner og snakke pent om alle andre? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 fordi du er så dum i hode!(bare tull) hvorfor kommer ingen til min nettside?? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fordi dataspill er for barn og fjortisser (DER provoserte jeg mange på denne siden tenker jeg... hehe ) Hvorfor har alle mista humoren på denne i utgangspunktet morsomme tråden ? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 fordi du kom her! hvorfor ble du født? Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Because Neo choose to Hvorfor tør Fabian Stang ikke komme ut av skapet? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fordi han vil gjøre det sammen med deg Hvorfor er jeg machine? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 fordi du var ikkje på jobb. hvorfor er du en tilhenger av skule? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fordi du har 2 kontoer her på forumet. Hvordan vet jeg dette? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 fordi moren din jobber på kontorer liksom daaa! hvorfor snakker jeg så jentete?? Lenke til kommentar
citadel Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fordi det er en refleks. Hvorfor bor de feite, hvite mammadaltene i Mummidalen ikke i Trondheim der de hører hjemme? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 fordi det er trond sin heim! hvorfor heter du det du heter? Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 fordi /b/ sa det. Hvorfor er du så syk i hodet`? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) fordi det står i fødselsatesten min koffor har dette blitt en ''hvorfor og fordi'' tråd? Edit: For treig Ny: Fordi jeg har sett alt for mye som jeg ikke burde ha sett koffor har dette blitt en ''hvorfor og fordi'' tråd? Endret 4. mai 2009 av Naiits Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fordi jeg enten har tatt for mye medisin, eller så har jeg glemt å ta dem Hvorfor er jeg den eneste som er over 16 og ikke jomfru på dette forumet ? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Because you're a NO-man (No-man! No-man! No-man!) Hvorfor prater den lille vietnamesiske gutten i enden av rommet med seg selv? ... Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Fordi alle kineser-folk har telefonimplantat i øret Hvorfor er ikke jeg enehersker på denne planeten ? Endret 5. mai 2009 av feitefreddy Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 du er for feit Hvorfor suger Liverpool balle i fotball? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå