After Dark Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Fordi dine er så dominerende. Hvorfor går du rundt og klyper alle med de lange neglene dine? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Fordi gutta blir tent av det . Hvorfor barberer du deg ikke nedentil? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 fordi jeg liker skog hvorfor måtte du prøve å hoppe tau midt ute på motorveien? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Fordi ingen andre hoppa tau der og jeg liker å være den eneste som hopper tau på et området. Hvorfor sparka du beinet ditt i fortanna mi uten å bruke sko? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 For å ikke gjøre for stor skade. Hvorfor setter du opp telt midt på parkeringsplassen? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Fordi jeg venta på en ledig plass å parkere vel. Hvorfor skriver du alltid fire ekstra sider på hver stil? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Fordi du tvinger meg så da må jeg jo... Hvorfor går du alltid med halstørkle? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Fordi halsen min er allergisk mot vind. Hvorfor oppsøker du tornadoer? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Fordi jeg synes de er kule. Hvorfor gjør du aldri noe når du er på jobb? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Fordi jeg aldri har noe å gjøre på jobb. Hvorfor malte du hele ansiktet ditt grønt? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Fordi jeg digger Hulken. Hvorfor tapper du ny kakao før du har rukket å drikke opp den du har? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Fordi jeg er redd for at kakaoen jeg allerde har blir drukket opp av noen andre. Hvorfor river du ned alle lamper du ser? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Fordi jeg liker mørke. Hvorfor deler du alltid ut appelsiner i pausen? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Fordi det er viktig med C-vitaminer! Hvorfor tar du aldri appelsinene jeg tilbyr deg? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Fordi jeg synes det er te og småkjeks som hører til pausen. Hvorfor maser du sånn på alle barna i nabolaget om at de må kle seg godt? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Fordi de bare går rundt i tynne sommerklær midt på vinteren. Noen må jo passe på at de kler seg riktig. Hvorfor er du redd for småbarn? Endret 6. mai 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Er jeg ikke. Jeg bare synes de er masete og prøver å unngå dem. Hvorfor passer du så veldig på alle? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Fordi jeg er redd for at dem skal sende titusen volt gjennom testikklan mine Hvorfor ventet du til idag med å gjøre det du kunne gjøre igår?? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Fordi jeg måtte gjøre det jeg kunne gjøre i overigår i går, og da kunne jeg ikke gjøre det jeg kunne gjøre i går i går, måtte da gjøre det jeg kunne gjøre i går i dag. Hvorfor kan du ikke avsløre de superhemlige kreftene dine? Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Fordi brannbilen er rød. Hvorfor kan du ikke gi meg 10 kr ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå