Muffinss Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Lang story, hadde fest hjemme hos meg og det var helt drøyt der. Folk hadde sex offentlig og drakk seg så drita at jeg like så godt lagde meg en pumpestasjon i kjelleren for å få vekk mesteparten av dritten. Plutselig kommer purken og blir med på festen, etter de har drekt seg drita tar de opp maglightsa og ber meg om å hive brødristeren ut vinduet. Hvorfor dreper du edderkopper? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Fordi de er ekle og stygge og jeg hater dem! Hvorfor vet du aldri hvilken dag det er? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Fordi jeg er invalid fra hue og ned. Hvorfor vil du ikke ha cyber med meg? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Fordi jeg ikke liker muffins. Hva er det du driver med egentlig? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Trener til kickboksing samtidig som jeg tar med et boblebad og ser på tv på badet vel. Hvorfor stikker du nesen din i mine saker? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Fordi dine saker angår like mye meg som deg. Hvorfor lever du i en trehytte i skogen? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Fordi jeg har begynt å leve utenfor systemet og da måtte jeg vekk fra glasshuset. Hvorfor oppdaterer du deg hele tiden om hvor jeg bor? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Fordi jeg liker å vite hvor jeg har folk. Hvorfor flytter du hele tiden uansett? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Fordi jeg ikke klarer å slå meg til ro. Hvorfor vandrer du rundt i byen uten sko? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Fordi det er sunt å gå barbeint. Litt skitt på føttene er en lav pris å betale for god helse. Hvorfor limte du alle møblene dine i taket? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Fordi hele tilværelsen min er opp-ned uansett... Hvorfor har du det ene øyet lukket hele tiden? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Fordi jeg er så skjeløyd at jeg kan fokusere bedre med bare ett øye åpent. Hvorfor må du absolutt råkjøre slik?! Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 legen sier jeg må ungå stress! kø=stress! hvorfor skal du alltid kritisere legen min?? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Fordi han er en kvakksalver. Det burde du ha innsett da han anbefalte deg å ta en dyr behandling med laser for å bli kvitt influensa. Hvorfor er du aldri ute? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Fordi jeg er et innemennesket. Hvorfor går du alltid i gaten istedefor på fortauet? Lenke til kommentar
signii Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 fordi frisk luft ikke er bra for lungene. hvorfor later du som om du ikke snakker stygt om andre? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Fordi de ikke trenger å vite det. Hvorfor går du alltid over fotgjengerfeltene på rødt lys? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Fordi jeg vil ha litt mer spenning i livet. Hvordan kan du ikke like vann? Det går ikke an å ikke like det, det smaker da ingenting. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Fordi jeg liker ting med smak. Vann har ikke smak, ergo misliker jeg det. Hvorfor har du alltid brystlommen full av Kleenex? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Fordi jeg har en inaktiv pollenallergi, og det er best å bare ha dem på meg til alle tider sånn for sikkerhetsskyld. Hvorfor skal du absolutt etterligne Meg Ryan i hver eneste restaurant du er i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå