Naiits Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 For du er så super Hvorfor i all verden skambanka du ikke den drittsekken på byen i går? fordi han kalte meg homo. hvorfor runker du kun mens du kjører tube hver sommer? ?? Fordi det er så deilig å runke mens man kjenner brisen fra sjøen læreren din ringte å sa at du ikke har gjort noe lekser på 4 uker. koffor har du ikke det? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (hahaha......overså at det stod "IKKE". i såfall blir svaret slik; "fordi jeg hørte noen andre skulle skambanke ham istedet.så da gadd ikke jeg å bruke mine krefter til denging.") fordi jeg er ferdig med skolen og studerer istedet. da ka ikke den merra klage på en dritt. hvorfor går du å tigger på gaten? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Trenger penger til ny golfkølle. Hvorfor virker ikke /b/ ? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Fordi jeg skrudde funksjonen /b/ av.. Hvorfor spille golf når man kan slippe ? Lenke til kommentar
ost3popp Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Fordi det er artig. Hvorfor funker ikkje tastaturet? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Fordi det er artig. Hvorfor funker ikkje tastaturet? Fordi du må koble det til Hvorfor driver du med prostitusjon ? Lenke til kommentar
LemonNinja Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Fordi jeg liker penger. Hvorfor har du bare malt huset på forsiden? Endret 3. mai 2009 av adrianpip2000 Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Fordi jeg hadde ikke nok babyer. Hvorfor dyttet du bestemoren min i sjøen? Endret 3. mai 2009 av Ninjakos Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Fordi ho skrøt på seg at ho kunne svømme! Hvorfor sjekka du deg for klamydia igår ? Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Fordi jeg ikke stoler på deg Freddy. Hvorfor solgte du naboens scooter? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 han fikk aldri solgt den så jeg tenkte jeg kunne prøve. hvorfor er det ikke mere sjokolade igjen? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 fordi du la de i sola så de smelta og rant vekk Hvorfor kan ikke jeg hoste når Morten Harket ? Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Fordi Tina Turner, og når Tina Turner kan du ikke hoste for da forstyrrer du showet hennes Hvorfor nakenbader du ikke i dag? Lenke til kommentar
ost3popp Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Fordi eg har tatt av alt håret på brystet. Hvorfor funket ikkje musa? Endret 3. mai 2009 av ost3popp Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Musa virker ikke uten stimulering av klitoris. Rull litt på scroller'n Hvorfor vil jeg drepe en "tjeneste" leverandør til mobil? Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fordi du ikke eier intelligens og dermed prøver å imponere personer på forumet med å si du vil drepe noen. Hvorfor forbryter du deg seksuelt mot funksjonshemmede unger? Lenke til kommentar
opar Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Det er fetishen min, kommer i buksa bare med å se små barn i rollestol Hvorfor synes du fetishen min er rar? Endret 4. mai 2009 av opar Lenke til kommentar
Grand Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fordi du ikke tenner på barn i elektriskrullestol! Hvorfor er jeg mere fly en deg ? Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) fordi du har downs åffer sugde du faren din igår? Endret 4. mai 2009 av Fox Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fordi jeg ble så lei av mora di, så jeg sa jeg sugde faren min for å slippe maset hennes. Hvorfor ble denne diskusjonen plutselig så opptatt av ekstrem seksualitet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå