Kea Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fordi de har ingenting å gjøre i leiligheten min Hvorfor skal du absolutt ha med deg et bilhjul hvor enn du går? Til og me duten bil Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fordi det alltid er trivelig og trille de. Hvorfor ødelegger du festen hver gang du kommer? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fordi jeg er den fødte party pooper. Kan ikke noe for det, jeg ble født sånn Hvorfor slettet du all musikken min? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Du hører jo bare på søppel allikevel. Hvorfor gravde du ned kaninen min? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hey, det var ikke meg! Det var han fyren som kjørte over kaninen din som prøvde å legge skylda på meg. Hvorfor tror du aldri på noe sjefen din sier? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fordi han ikke vet noe om denne jobben og bare ble forfremmet ved en tifeldighet. Hvorfor er du ikke travelt opptatt i middagslagingen? Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fordi det var fire sauer som hoppet over gjerdet, da det plutselig sa pang! Jeg fant så ut at faren min hadde skutt eselet på andre siden av jordet. Uheldighvis var det dette eselet som skulle være middagen. Jeg hadde ikke lyst på hagleskudd i maten, så jeg ba mamma lage middag isteden. Hvorfor er du så teit? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 TEIT? Er det håret mitt? Eller måten jeg kler meg på? *panikk* Hvorfor har du alltid den tinnfoliehatten på? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fordi den er tøff! ^^ Hvorfor elsker du å gå på slalom naken? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Deilig å lufte pølsa, vettu'! Hvorfor har du ikke klippet neglene dine på 9 uker? Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fordi jeg prøver å slå verdensrekorden. Hvorfor lå det en epicubrer feit dame i sengen din etter festen i går? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 I ♥ chubbiez. Hvorfor har du så mye nesehår? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Kosepels! Hvorfor sover ikke du? BarneTV er slutt for lenge siden! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 JEG VIL IKKE LEGGE MEG! Hvorfor har du på deg OnePiece? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fordi jeg er en femi homo. Hva tenkte du på da du gjorde henne? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Jeg tenkte egentlig ikke... hun... jeg... vi hadde drukket, og... alt var liksom så romantisk... åh, hva har jeg gjort?! Ja, jeg vil utdanne meg som skuespiller Hvorfor lot du bare uhellet skje uten å prøve å forhindre det? Endret 8. mars 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Gi meg 10 gode grunner for å ikke gjøre det. Hvorfor har du en gal tyrkisk grandonkel? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fordi grandtanta mi hadde en veldig sær smak når det gjelder menn. Hvorfor besøker du aldri familien din? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 They have the AIDS... Hvorfor har du en loppebefengt katt? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Den fikk det av meg. Hvorfor fant jeg en kaffekopp på rommet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå