Berniy Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Fordi det er digg å slippe og rydde. Hvorfor er du aldri hjemme når noen ringer på døra? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Er hjemme baree liker ikke å svare døra når du ringer på Hvorfor drakk du 10 bokser battery og 3 kopper kaffe rett før du skulle legge deg ? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg var tørst, så jeg fikk ikke sove. Hvorfor hinket du baklengs på tresko i fylla til skole/jobb i dag? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Fordi jeg hørte at det var eneste kur mot ekstremt lav IQ Hvorfor kjørte du bilen/sykkelen din inn i en murvegg Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Fordi jeg synes det er på tide at noen gjør noe med de veggene som er i veien overalt snart. Hvorfor spiste du det siste kakestykket? Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Fordi jeg ikke liker de andre kakestykkene Hvorfor har du vondt i kjønnsorganet? Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det kan du lure på det gitt! Hvorfor ligger det en brukt kondom i søppeldunken? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Fordi det ville vært ekkelt om man kastet dem noen andre plasser Hvorfor har du ikke vært til tannlegen på årevis? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Fordi jeg ikke har blitt innkalt. Hvorfor blir du aldri med på søndagstur? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Fordi det er så utrolig kjedelig. Hvorfor ringte du på hos meg klokka 5 i dagtidlig? Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 For å ta deg med på søndagstur. Hvorfor lukket du ikke opp døra? Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Fordi jeg skulle ikke inn? Hvorfor skulker du skolen mer enn du går på skolen? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hvem bryr seg vel om skolen? Hvorfor tørker du aldri opp etter deg når du søler kaffe? Lenke til kommentar
janingar Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Fordi jeg syns kaffe-flekker er så in Hvorfor tok du på deg djevel-kostyme og skremte vettet av ungene på barneskolen da de gikk rundt Juletreet? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Fordi jeg elsker å skremme sossete småunger Hvorfor hjalp du forbryterne med å raide pokerturneringen i går? Endret 8. mars 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fordi jeg hadde mensen og var i dårlig humør. Hvorfor tetta du all dreneringen i byen og forårsakte oversvømmelse? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fordi jeg hadde lyst å bade, og de hadde stengt av vannet i leiligheten vår pga reparasjon. Hvorfor kom du med te når jeg bestilte kaffe på cafeen her om dagen? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fordi jeg er gammel og dement. Hvorfor ga du meg ostesmørbrød når du vet at jeg har melkeallergi? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fordi litt ost har aldri skadet noen. Hvorfor lever du i fortida? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fordi jeg er utdatert Hvorfor kastet du ut moren og faren din igår kveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå