Ljóseind Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jo, det gjorde eg fordi ein dude på internett sa at det ikkje er noko galt med alkohol. Kvifor les ikkje du Ringdrotten? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Fordi at eg leste på nettet at det e farlig å lese. kordan kan du ha blitt tusen kr rikere samtidig som jeg mistet tusen kr?.. Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 fordi jeg nakenbadet hvorfor nakenbadet ikke du, for 1000 kr? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Fordi jeg ikke vil ha innovertiss. Hvorfor vil du ikke spre vingene som en ugle, halte som en zombie og plystre ro ro til fiskeskjær baklengs gjennom en bilvask? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Fordi det samme gamle blir litt kjedelig i lengden. Hvorfor liker du kun tran 2 ganger om sommeren? Mens du liker det 4 ganger om vinteren. Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Fordi jeg nakenbadet hvorfor løp du naken inn på fotballkampen mellom Rosenborg og Vålerenga i går? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Fordi jeg ville ha oppmerksomhet. Hvorfor kjøpte du feil juice?! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 fordi jeg var full. hvorfor ble du angrepet av russen? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Fordi jeg knivstakk høytalerne på bussen Hvorfor drepte du en formubruker? Edit: Plain wrong. Endret 2. mai 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Eg kan vel ikke unnskylde meg for det? Det innlegget passer vel bedre i ''hvorfor og fordi-leken'' Lenke til kommentar
habbabster Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Fordi pultosten var gammel Hvorfor suger du i matte? Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Fordi mattelæreren min er stril. Hvorfor er du våken? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 fordi Naiits vet hvorfor Hvorfor lyver du? Lenke til kommentar
ost3popp Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Fordi eg er stressa Hvorfor hang du deg ikkje i går? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg var hos en annen, og de hadde ikke tau. Hvorfor kaster du ikke PCen du ser på nå? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 En unnskyldning til det? E ikke d også ''hvorfor og fordi-leken'' stuff? Men ok: Fordi då har eg ingen ting å være på diskusjon med. koffor har du ikke ryddet rommet ditt som eg sa du skulle? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Fordi jeg hadde så mye lekser (som er totalt 100% juuug) Har du ikke tenkt å være med familien på søndagsmiddag? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 joda, jeg kommer når det er dessert! hvorfor er du venn med meg? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 For du er så super Hvorfor i all verden skambanka du ikke den drittsekken på byen i går? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 fordi han kalte meg homo. hvorfor runker du kun mens du kjører tube hver sommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå