AmonAmarth Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Fordi jeg kjøpte likesågodt et nytt. Hvorfor skulker du? Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 School sux... MW 2 eller bad company 2? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 MW2. Hvorfor følger du ikke trådens regler? Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Fordi jeg gjør alt jeg kan for å bli bannet Hvorfor valgte du å stå i hele timen i dag? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Fordi den var bare to minutter lang Hvorfor dusjer du så sjeldent? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Fordi jeg sverger til boblebadet. Hvorfor tørker du aldri av deg på beina før du kommer inn? Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg går aldri ut Hvorfor tar du så mange bilder av deg selv? Lenke til kommentar
Wingofsilence Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Fordi mamma sier det! Hvorfor klør du ballene? Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Å, gjør jeg det? Jeg trodde den knappen var menyen. Hvorfor har du ikke skjørtet på skikkelig? Lenke til kommentar
Wingofsilence Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 fordi jeg er kåt...:/ Hvorfor spisste du ikke frokost? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Fordi jeg står opp til lunsj. Hvorfor stormet du fotballbanen? Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg så en hundrings på banen som jeg bare måtte ha! Hvorfor spiser du kjeks til middag? Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Liker at det knaser litt Hvorfor har du alltid med deg den store 50 tommer tv'n på skolen hver dag? Lenke til kommentar
andymann Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Fordi skolen ville blitt veldig mye kjedeligere uten den... Hvorfor skrek du høyt i timen i dag? Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Fordi noen trampet på storemann når jeg sto å holdt foredrag. Hvorfor er alle her inne klare for å bli lagt inn på galnehus? Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Fordi vi alle tar oss tid til å skrive her! Hvorfor har du ikke følelser? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Fordi det er bortkastet. Hvorfor lengter du ikke etter våren? Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Fordi snø er så deilig og varmt.. Hvorfor liker du ikke sollys? Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Fordi det alleredet er vår Der jeg er, er det alleredet våraktig ^^ Hvorfor spiser du andre mennskers hårrøtter? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Fordi snø er så deilig og varmt.. Hvorfor liker du ikke sollys? Fordi jeg er blitt glad i mørket etter å ha besøkt Trannsylvania. Hvorfor bruker du enhver sjanse til å snakke med nabojenta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå