AmonAmarth Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Stalin. (Ja, jeg vet at Stalinisme og kommunisme er to forskjellige ting, men noe måtte jeg jo svare ) Hvorfor leser du aldri reglene når du handler på nett? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvorfor lese regler når du kan lese bankutskrifter etterpå? Hvorfor er du så stygg i munnen? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Stalin.(Ja, jeg vet at Stalinisme og kommunisme er to forskjellige ting, men noe måtte jeg jo svare ) Hvorfor leser du aldri reglene når du handler på nett? Fordi jeg vil bruke livet mitt til bedre ting enn å lese unødvendige ting. ( :dribble: SPILLE COD :dribble: ) Hvorfor gjør du slik at jeg får vondt i magen? Hvorfor lese regler når du kan lese bankutskrifter etterpå? Hvorfor er du så stygg i munnen? Fordi jeg klippa den opp med saks. Hvorfor skal du ikke spise fisk idag? Edit: Var for treig. Endret 11. januar 2010 av Mariofrans Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fordi i dag har jeg toast! Samtidig som jeg er student, jeg skal ikke leve sunt Hvorfor spiller du Wii i stedet for Xbox? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fordi xbox kontrollene minner meg om feite pikker. Ps3 er best! Hvorfor gidder du ikke gjøre lekser? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fordi alt går til helvete uansett Hvorfor tror du ikke på Gud? Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Gud er oppskrytt. Hvorfor sitter jeg fortsatt på jobb? :s Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fordi du jobber kveldsvakt. Hvorfor bruker du Wikipedia som faktagrunnlag for ALT du sier? Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 fordi alt på internettet er sant. Hvorfor er du glad i kunst? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fordi den reddet meg fra å drukne når jeg var liten. (Øh.. ) Hvorfor vil du ikke spise middag med meg? Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fordi jeg liker ikke smalahove. Hvorfor snakker du så høyt? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fordi jeg har musikk på ørene. Hvordan klarte du å miste gitaren i sjøen? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Den kan hverken sykle. (Ehh...) Hvorfor tilber du hedenske avguder? Endret 12. januar 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
andymann Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Noe må man jo finne på når det er mandag... Hvorfor er du religiøs? Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fordi Skybert blir så sint hvis jeg fortsetter å skylde på han når noe går galt Hvorfor er frokostblanding best om kvelden? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fordi det er så herlig spennende å trosse ordet 'frokost' i frokostblanding. Hvorfor stjal du en sjokolade fra farmoren din? Lenke til kommentar
andymann Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Fordi stakkars damen er død, så denne sjokoladen kan ikke akkurat ligge å råtne, kan den vel? Hvorfor stikker du sigaretter opp i nesen? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Fordi det er der man skal ha dem. Hvorfor stappet du hode oppi suppe tallerknen? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Fordi jeg glemte å vaske ansiktet i morges. Hvorfor pissa på gulvet selv om du satt på do? Lenke til kommentar
andymann Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Fordi jeg har så stor tiss Hvorfor pisser du i taket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå