-Just-Me- Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 fordi det ville gjort like vondt med lilletåa hvorfor svarte jeg det jeg svarte? Lenke til kommentar
lara69 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fordi du er smart. Hvorfor sitter du her på lekeplassen og kommer med unnskyldninger hele tiden?? Lenke til kommentar
andymann Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fordi jeg ikke helt vet hva jeg vil med livet mitt. Hvorfor er dette så forbannet artig? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fordi du har en meget vanlig sykdom, som retter seg mot hjernen. Den gjør slik at helt tåpelige ting blir morsomt. Å skrive denne tekster ble faktisk morsom..... Hvorfor er brød rundt? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fordi de lager det sånn. hvorfor har jeg ikke kjøpt meg en ny laptop enda? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fordi du får mer bang for buck på en stasjonær men du er ikke sikker på om du klarer å leve uten laptop lenger. Hvorfor har jeg ikke begynt med steroider enda, da det ser ut som min genetiske musklatur har nådd sitt punkt? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Fordi steroidenene ikke liker deg. Hvorfor kastet du Jensemann ut av stortinget og satte inn Ledern for Svai i ryggen isteden for? Lenke til kommentar
andymann Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Fordi jeg lider av svai i ryggen selv, derfor er det kjekt med en som representerer min sak Hvorfor har jeg svai i ryggen? Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Fordi du er rar. Hvorfor har jeg vondt i ryggen? Lenke til kommentar
lara69 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Fordi du måtte bære Andymann som har svai i ryggen over svenskegrensa etter sukker. Hvorfor bare ler jeg sykt av alle som syter over hvor kaldt det er? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Fordi jorda er flat Hvorfor synes jeg det er akkurat passe temp ute når du synes det er så jævla kaldt ? Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Fordi du er i syden Hvorfor hater du Sean Kingston? Lenke til kommentar
andymann Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg pleier å hate folk jeg ikke vet hvem er. Hvorfor spiste du 4 kilo sukker tidligere i dag? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 tenkte det kunne være en forandring fra å spise 4 kg salt til samme mengden sukker om morgenen. nam Hvorfor tok jeg en Doc nå? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) fordi du nettopp spydde fra alt sukkeret så du tok doc for å fjerne spysmake Hvorfor Spiste du nettopp 83 "esker" med Doc Endret 6. januar 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Fordi jeg spydde enda flere ganger av alt sukkeret Hvorfor er det så kaldt? håper det ikke har blitt spurt om før.. Lenke til kommentar
lara69 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Fordi jeg bor i Norge!!!!!! Hvorfor driver du med skremselspropaganda over alt? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Because im a scary mother f**ker Hvorfor er tallerkener runde som baller og jorda flat som tallerken ? Endret 6. januar 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
andymann Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Fordi jeg sier så. Hvorfor sover ikke jeg nå? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Fordi du ikke orker det. Hvorfor er norsk politikk så jævlig kjedelig........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå