meg9907 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fordi jeg har engelsk -.- Hvorfor er det så kaldt ute? Lenke til kommentar
andymann Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fordi helvete har fryst til. Hvorfor er jeg hyper atm? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fordi jeg ikke er det. Hvorfor er du så trøtt når du sov lenge i går? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Sov ikke lenge går :0) Hvorfor utsetter du alltid ting som må gjøres? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 fordi jeg venter på at du skal gjøre dem istede hvorfor er månen laget av ost ? Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fordi katten skal ha noe å irritere seg over. Hvorfor kidnappet du en hjulbeint elefantunge, dyppet den i sirup, kastet den i elva og skyldte det på meg? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fordi du var den beste randomen som passerte forbi. Hvorfor hijacked du Air Force One og styrtet det i hagen til Bush? Lenke til kommentar
andymann Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fordi jeg syns det er passelig ironisk å ta livet av Amerikas forrige president med Barak Obama sitt fly. Hvorfor er pannekaker bedre enn vafler? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fordi pannekaker er flate, ikke med rare fordypninger i. Hvorfor er vinter bedre en sommer? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fordi jula er på vinteren Hvorfor sa du at pepsi er bedre en cola når det helt klart ikke er det ? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fordi pepsi har best lett brus og du burde senke sukker inntaket litt. Koffor va du ikke på skolen i dag og va heller på pcen? Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 tysktentamen, og jeg kan ikke tysk hvorfor har du ikke bil ? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Fordi den havnet på verksted midt i juleferien og er enda ikke klar. Hvorfor forsøkte du å kysse postmannen idag? Endret 5. januar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 fordi postmannen egentlig er en dame, og jeg er en sjarmør hvorfor ville du i fengsel ? Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fordi jeg ikke har noe bedre å gjøre Hvorfor ville du ut av fengsel? Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 fordi jeg heller ikke har noe bedre å gjøre hvorfor ville du inn i fengsel ? Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 for å ha noen fine historier å dele rundt middagsbordet hvorfor sa du ikke fra at du var halvt menneske, halvt robot? Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ikke sexy å si det på sin første date Hvorfor dater du ikke jenter oftere?? Lenke til kommentar
andymann Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fordi jeg er kresen. Hvorfor er jeg kresen? Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Fordi du spiste ei forgifta flue som liten, og fikk den alvårlige sykdommen "kresen" som det desverre ikke finnes noen behandling for Hvorfor gjørd det så j*vla vondt å spenne storetåa i noe hardt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå