After Dark Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Fordi jeg har et liv utenom forumet. Hvorfor lurer du deg alltid ut på pub så snart dama har sovnet? Endret 8. desember 2009 av Glimti Lenke til kommentar
flasketut Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 for ellers kan jeg jo ikke kose med deg! hvorfor tok du ikke toget? Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Fordi jeg elsker å kjøre bil. Hvorfor tenner du på girkasser? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Gjør jeg ikke. Bare liker å hvile blikket på dem. Hvorfor stopper du aldri på rødt lys? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Fordi jeg er fargeblind. Hvorfor påstår du at du har et liv utenfor forumet når du et det ikke er sant? Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Fordi jeg spiller Second Life! ^ (ikke egentlig) Hvorfor vil ikke Obama spise lunsj på slottet? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Fordi han er en bortskjemt "liten" amerikaner. hvorfor stjal du pannekaka mi ? Endret 11. desember 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Fordi jeg ikke er i stand til å lage egne. Hvorfor latet du som du ikke var hjemme? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Fordi jeg satt i badet og ikke gadd å stå opp. Hvorfor ringte du til jobben og sa du var syk når du ikke var det? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Fordi jeg måtte fikse en julegave til sjefen uten at han viste det å jeg hadde for mye å gjøre i fritiden til å gjøre det da HVorfor fortsetter du å stjele pannekakene mine ? Endret 11. desember 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Fordi jeg fortsatt ikke kan lage dem selv. Hvorfor lærer du meg ikke å lage pannekaker? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 jeg har prøvd, men du er for lat til å følge med hvorfor har du et par rosa gymsokker i sokke skoffa de ? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 De er lillesøsteren min sine Hvorfor drikker du ikke alkohol? Lenke til kommentar
signii Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Fordi jeg ikke er gammel nok. Hvorfor har du ikke tatt på deg nisseluen i dag? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Fordi jeg ikke får skikkelig julestemning før lille julaften. Hvorfor kjøpte du marsipangris allerede i september? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 For å spare den så den ble ødelagt for så å gå til butkken med den igjen i desember og vise dem at det er bullshit å selge julepridukter så tidelig. (Ganske smart, hva)!? Hvorfor flørter du alltid med kassadamen? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Fordi hun er søstera di, og jeg gjør det kun for å irritere deg! Hvorfor lar du meg ikke date søstera di? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Fordi du ikke har noen framtid uansett. Hvorfor advarte du meg ikke om at det ville bli regn når du visste at jeg ikke hadde fått med meg værmeldingen? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Fordi alle normale mennesker får meg seg værmeldingen. La dette være en lærepenge. Hvorfor liker søstera di meg? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hun gjør det egentlig ikke, men later som så du skal følge deg verdsatt. Hvorfor ble du ikke med og hogde juletre i går? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå