AmonAmarth Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fordi jeg lå med lærerinna kvelden før. Hva mener du med "tok fikk"? Lenke til kommentar
tainez Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 fordi han Har dysleksi Hvorfor leker du så dum ? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fordi det gir meg visse... fordeler Hvorfor flasha du foran den gamle damen? Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fordi det var moren din! Hvorfor tok du det siste kakestykket? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fordi jeg ikke hadde forsynt meg tidligere! Hvorfor baker du så ekle kaker? Lenke til kommentar
tainez Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 da varer de lengere hvorfor lager du så gode kaker Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fordi jeg lå med bestemoren din for å få oppskriften. Hvorfor klarte ikke du å få oppskriften? Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fordi jeg ikke trenger noen oppskrift Hvorfor har du så mange kviser på ryggen? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du har nok sett feil av meg og en annen. Hvorfor henger du alltid blant jenteundertøyet på H&M? Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fordi jeg leter etter undertøy til morra di Hvorfor spiser du sæd? Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du har nok forvekslet meg med en annen, jeg drikker det. Hvorfor er du så ekkel? Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fordi jeg kjeder meg Hvorfor hate du snø? Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det var ikke det jeg sa, jeg hater folk som hater snø. Hvorfor liker du ikke svidd gummi? Lenke til kommentar
tainez Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 det er hvit, mens jeg er svart ? hvorfor liker ingen utlendinger? Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fordi de er skummel og har et skummelt smil på lur. Hvorfor må man gå på do for å tisse? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fordi naturen kaller. Hvorfor har jeg lyst på en ps3 fremfor en xbox 360? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fordi du feilvurderer! ( Både i spørsmålsstillingen og spørsmålet). Hvorfor studerer du småjentene som danser ballett så nøye? Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fordi jeg synes de er flinke. Hvorfor har jeg vondt i halsen? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fordi det er straff for å stille jeg-spørsmål i denne tråden. Hvorfor har du ikke begynt å handle julegaver enda. Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fordi jeg har hår i nesa Hvorfor har ikke du klatra opp mount everest? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå