AmonAmarth Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Fordi avisbudjobbene er beregnet tenåringer, ikke voksne mennesker. Hvorfor hørte du ikke brannalarmen? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hørte den, men trodde det var falsk alarm som vanelig. Hvorfor møtte du ikke opp hos tannlegen? Off topic: Ingen ting som slår en porsjon nattmat når man har drukket øl en stund. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Visste du at tannlege er det yrket med størst antall selvmord? Ville du latt slike mennesker pirke innvendig i munnen din med skarpe gjenstander? Hvorfor sitter du (vi) på diskusjon.no mens vi drikker øl? Off-topic: Jeg hadde akkurat en Grandiosa Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Fordi det er et hyggelig tidsfordriv og mange interessange tråder her. (Akkurat nå var det litt dødt da). Hvorfor trodde du at jeg løy da jeg sa at Boris Jeltsin manglet to fingre? Off topic: Ble spagetti med kjøttsaus og ost her. Lei av pizza nå. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Fordi han hørtes ut som en med alle ti. Hvorfor slutta du å røyke? Off-topic: Studenter har verken råd eller tid til annet enn pizza. Og nudler. Nudler er digg Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Fordi jeg aldri fikk begynt skikkelig. Hvorfor kastet du egg ut av vinduet i går? Sløsing med mat vett`u. Off topic: Spagetti er ganske billig. Du kan finne gode tilbud på kjøttsaus også. Mye annet og forsåvidt. Off topic 2: Boris Jeltsin: Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Fordi jeg er allergisk mot egg. Hvorfor poster du bilder av Boris Jeltsin? OT: Ja.. Jo.. Jeg har funnet masse billig mat, men er fortsatt ikke lei pizza, så det funker Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 For å vise at han faktisk manglet to fingre. Hvorfor bruker du smiley i innlegget? Off topic: Ble noen øl i dag og siden det er fredag. Off topic to: Lurer på hvordan det er å knytte skolissene når man mangler de fingrene. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Fordi det er gøy :evil: :evil: Hvorfor skriver dere så mye offtopip? Endret 27. november 2009 av Hormonella Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Fordi det er hyggelig med en samtale vett`u. Hvorfor er du combobreaker? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 fordi de er kjekt å ta en c-c-c-c-c-ombobreaker hvorfor er det snø utenfor huset mitt? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 for at julenissen skal ha en plass å lande (hva ellers) hvorfor er påsken gul ? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Fordi det hadde sett latterlig ut med mangefargede påfugler som påskepynt istedefor gule påskekyllinger. Hvorfor har du ikke klart å få det til å brenne i peisen selvom du har prøvd i tre kvarter? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) forde jeg hat ikke fyrstikker så bruker pinne mot pinne! hvorfor bulka du ferarien til kompisen din og leverte den bulka? Endret 29. november 2009 av Fanta4free Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 forde jeg hat ikke fyrstikker så bruer pinne mot pinne! Å gud jeg brukte lang tid på å forstå hva som sto der! OnTop: Hva? Jeg bulka da den ikke, det var jo fyrn som kom fra høyre som gjorde det. Hvorfor liker du grønne egg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Liker ikke grønne egg altså, lover. Jeg liker røde. Det er bare du som er fargeblind. Hvorfor vil du ikke flytte opp til høyfjellet med meg og bli der ett år? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Fordi jeg ikke er gay. Hvorfor er du så tynn? Endret 29. november 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Fordi jeg har så høy forbrenning. Hvorfor har du fått ekstra mage allerede før julen? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Fordi jeg åt ein deilig hjemmelaget pizza i dag:D og har allerede begynt på julekakene Hvorfor liker jeg skolen så utrolig dårlig?? Endret 29. november 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) det er ikke et spørsmål det er fakta, alle hater skolen hvorfor ville ikke du spise det råe egget med ketchup på ? Endret 2. desember 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå