Milhouse85 Skrevet 15. februar 2021 Del Skrevet 15. februar 2021 Fordi jeg er dritt lei folk. Mennesker finnes over alt, de ødelegger planeten jeg bor på - og de er noen kyniske jævler alle sammen. Jorda er så latterlig overbefolket at vi kunne trengt en skikkelig grovvask der de gamle og syke/svake kan forsvinne. Det er tross alt også normalt i et økosystem at kun de sterke overlever. Selv om det fører til et kaos uten like med tanke på økonomi, logistikk og produksjon av mat, varer og tjenester. Sannsynligvis borgerkrig og mye annet kjekt. Er jeg ondskapsfull nok til å si - fuck det. Hvorfor nikker du anerkjent og smiler litt forsiktig av det jeg nettopp skrev? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. februar 2021 Del Skrevet 15. februar 2021 Fordi jeg er delvis enig. Kostnadene vi har med å styre og stelle på de som er gamle er utrolige. Når man bikker si, 85, så blir man ofte sjuk og dårlig. Det er slik at naturen tar livet av dem på forskjellige vis, men siden vi skal holde folk i live, blir slike fraktet inn og ut av sjukehus for sjekker og behandling, medisinert og stellet med av pleiere hele tiden. Er man i den situasjonen at man ikke lengre har et normalt fungerende liv og kan bidre med noe, men bare blir en byrde, så burde det være et valg om man vil ha uendelig mye behandling, eller aktiv dødshjelp. Jeg tror det hadde vært en befriende tanke for mange også. Selv om det sikkert er en upopulær opinion som strider i mot både etikk og lovverk. Samfunnet er kynisk, men når det gjelder slike ting så er det det mest sarte og såre man kan snakke om. Se for deg at en eldre syk person som har bare år med smerte, behandling, rullestol og eldrehjemsmat å se frem til, og ikke engang besøk i disse koronatider, kunne få mulighet til å avslutte livet, der familien kan samles rundt, og gjøre det til en verdig og fin slutt. I stedet for å bli pinet til døde, for så plutselig å få nådestøtet med akutt alvorlig sykdom. Høres jo forferdelig ut. Hvorfor spiser du ikke fisk oftere? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 15. februar 2021 Del Skrevet 15. februar 2021 Jeg er så gjerrig at jeg får utdelt matposer gjennom Matsentralen i Rogaland. Har mye gjeld, så ønsker å leve så sparsommelig som mulig for å bli kvitt dritten. De deler ut sjelden fisk. Dessuten driver jeg med dumster diving, der jeg finner mat i søpla etter at butikken har stengt. Men av erfaring er ikke fisk som har gått ut på dato særlig godt. Etter at jeg er ferdig med gjelda mi - kommer jeg til å spise MYE fisk. Bare synd at det er ganske dyrt. Hvorfor har du ikke kjøpt "Tinder Plus" denne måneden? Som gir deg ubegrenset med likes til 165 kr pr mnd. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 Jeg er overhodet ikke "interessert" i å henge på Tinder i det hele tatt! 0g da gidder jeg i alle fall ikke å betale for noe sånn. Hvorfor henger du ikke mye mer i Den store telle-tråden? Lenke til kommentar
Handlepose Skrevet 18. august 2021 Del Skrevet 18. august 2021 For mye stress å skrive noe inn der. hvorfor er du ikke ute å protesterer for miljøet? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Jeg er for lat. Hvorfor er det valg i september? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Fordi at folk må stemme når de er som mest lei og umotivert, rett etter den fine sommeren, og før den dystre vinteren. Da er man åpen for noe nytt, og mottakelig for alskens valgflesk. Hvorfor bidrar du ikke mer til veldedighet? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Fordi jeg ikke er rik nok. Hvorfor er det år 2021? Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 N-4K0 skrev (På 28.8.2021 den 4.11): Fordi jeg ikke er rik nok. Hvorfor er det år 2021? Fordi det var år 2020 ifjor Hvorfor skjøt du naboen? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Fordi han kjeftet og la skylda på meg for snøfallet. Hvorfor saget du ned naboens tre? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 (endret) Træet var i veien for siktet til hans nye kule bil, jeg ville se på den. Hvorfor lagde du hull i madresen til foreldrene dine? Endret 9. desember 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Fordi det var noen huller der fra før av og jeg liker å ha det jevnt fordelt på en overflate og da valgte jeg å bidra med min form for dekor. Hvorfor putter du en halv kilo ketchup på all mat før du en gang har smakt på den? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Fordi jeg kan. Hvorfor bruker du krydder på maten? Lenke til kommentar
Handlepose Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 for å gi den litt mer utfyllende og rikelig smak.. hvorfor tar man ikke dagens pandemi restriksjoner seriøst? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 Alle tror nok fremdeles at alle sånne farligheter ikke gjelder en selv så veldig, bare alle andre? Hvorfor må en prøve sko i skobutikken som mange andre møkkete tåfiser har testet før en? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Tåfisene må jo også få lov å lukte andre tåfiser, slik hunder gjør når de hilser på hver andre. 😜😝😛 Hvorfor brukte du han Hening som presenning? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Fordi jeg var tom for presenning og Henning rimer på presenning. Hvorfor driver hvitløk vampyrer bort? Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 28. januar 2022 Del Skrevet 28. januar 2022 Fordi vampyrer har mer sensitive øyne. De gråter ukontrollerbart rundt hvitlkøk. Hvorfor besøkte du ikke badekaret til Pelle? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. januar 2022 Del Skrevet 31. januar 2022 Fordi det er fullt av livsfarlig fisk. Hvorfor er gresset grønt? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 (endret) Fordi blåfargen var oppbrukt på himmelen. Hvorfor brøt Covid-pandemien ut? Endret 1. februar 2022 av Pliscin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå