Millennium-Blå Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 Fordi jeg er jo ikke i rissikogruppen. Hvorfor drikker du ikke nok vann? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 Fordi jeg har vondt i hodet. Hvorfor har du ikke kjøpt frukt? Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 Fordi jeg tenkte at frukt ikke var nødveldig for å leve et godt liv. Hvorfor har du ikke penger til å kjøpe deg ny bil? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) Det vil ødelegge spare rytmen min. Må spare enda mer til det. Hvorfor vil du ikke vise hensyn til andre under korona tiden, selv om du ikke er i risikosonen? ? Endret 1. oktober 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Fordi jeg er en egoistisk idiot som helst bare tenker på meg og mitt. Hvorfor benyttet du ikke lockdown til å studere eller lese deg opp på et nyttig tema? Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Fordi jeg er lat og foretrekker mer å se på TV. Hvorfor kjører du rett oppi bilen foran deg selv om du vet han følger fartsgrensen og gjerne litt til? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) Gassbedelen hang seg opp, og foten ville ikke flytte på seg. Hvorfor gikk du naken offentligheten i går? Endret 1. oktober 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Jeg var så trøtt på morgenen at jeg glemte å ha på meg klær. Det kan hende den beste😅 Hvorfor har du ikke byttet sokker på over en måned? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Fikk ikke peng på kortet, sånn at jeg ikke fikk kjøpt vaskemiddel. Hvorfor sov du på hodet i natt? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Jeg er i all hemmelighet en flaggermus. Hvorfor nekter du å teste deg for Covid-19? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. oktober 2020 Del Skrevet 11. oktober 2020 Jeg vet ikke hvordan man gjør det. Hvorfor vil du ikke bli kvitt din stygge uvane, med å spise andres ørevoks? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 18. oktober 2020 Del Skrevet 18. oktober 2020 Fordi det er min kryptonitt, og jeg er en masochist. Hvorfor går du med bind i trusa, når du er mann? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Noen tokk bind på meg når jeg lå og sov. Hvorfor byttet du plass med rompa og munnen? 😂😂😂 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Rompa er et gammelt indianernavn blant Tipi-folket i øst-Russland. Munnen er det underdanige navnet for tjener eller assistent. Rompa er høvding, og munnen er derfor underdanig rompa. Så av respekt for rompa byttet jeg plass som den munnen jeg er. Hvorfor spiste du ikke opp maten din? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Maten var dritt ekkel. Ekleste maten jeg har spist. Hvorfor sover du igjennom halve dagen hver dag? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Jeg tenker ikke på døgnet i sekvenser slik som normale personer. Døgnet er på 24 timer, jeg sov i 8, runket i 8 og drev dank i 8. Så lenge regnestykket går opp, så består tid og rom i vår verden. Hvorfor samler du på dorullkjerner? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Så jeg kan lage dorullnisser og selge til 25 kroner stk på julemarked i Egersund. Hvorfor ringer du ikke dine besteforeldre og spør helt random hvordan de har det? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 (endret) Jeg kan ikke nå dem, dekningen når ikke opp til himmelriket. Hvorfor hater du ikke deg selv, etter at å ikke giddet å gå ut med søpla på årevis? Endret 14. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Fordi jeg allerede hatet meg selv før søppelproblematikken. Hvorfor kaster du bort livet ditt på å svare på meningsløse tråder som "unnskyldningsleken" på Diskusjon.no? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Fordi jeg samler kilder til min doktorgradsavhandling om ansvarsfraskrivelse, i livet harde skole. Hvorfor håper du innerst inne at halve befolkningen dør i coronapandemien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå