TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Lille meg ville lufte seg. Hvorfor rører du ikke på deg selv når du er på do? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Fordi jeg vil prøve å gjøre mitt fornødne, samt få på meg bukse uten hjelp av hender. Hvorfor har du ikke respekt for eldre mennesker? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Jeg har trauma av noen ekkel og gammel mennesker. Hvorfor spolerer du altids dine egne fester? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Var dritta trude det var din fest. Hvorfor er ikke halo recruit vr til norske mixed reality da er i usa da. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Fordi jeg ikke forstår hva du sier i innlegget. Hvorfor er mange nordmenn overvektige? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 (endret) Noen av oss er altfor glad i feit mat og sukker. Og jeg er en av dem, er heldig hvis ikke så feit at jeg ikke klarer å komme meg ut igjenom døra. Og så feit vil jeg heller ikke bli. Har narmal star mage, og har sikkert gått litte gran opp de site årene, for alt jeg vet. Lenge siden jeg har målt og veid meg. Hvorfor slukte du et helt voksen naken menneske på høy gap? Endret 16. juli 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Fordi jeg har en drøm om å bli sirkusartist. Hvorfor promper du hele tiden? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Elsker bønner. Hvorfor har du enda ikke lagt deg for å sove? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Fordi senga mi er kidnappet. Hvorfor er du en mann? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 (endret) Når jeg var en sædselle, da klarte jeg ikke å bestemme meg. Så valgte jeg i blinde i steden for. :rofl: Hvorfor krympet du deg selv når du viste at det var enveis bilett? Endret 20. juli 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Fordi jeg prøver å gjemme meg for en viss person jeg ikke ønsker skal finne meg noensinne igjen. Hvorfor søkte du jobb hos kondomeriet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 De har et helt hav av hærlige sexleker. Hvorfor friterte du kjønnsorganet ditt? :rofl: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. juli 2018 Del Skrevet 31. juli 2018 Så stille det ble her da!! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. juli 2018 Del Skrevet 31. juli 2018 De har et helt hav av hærlige sexleker. Hvorfor friterte du kjønnsorganet ditt? :rofl: Greide få kølla opp i flytene nitrogen som er -210 grader Hvorfor liker du ikke trope natt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 (endret) Solen er slem, den får meg til å smalte. Hvorfor brukte du kjæresten din sin skitene vaginale sexleketøy? XD rofl Endret 1. august 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Så dødens stille det ble her også. =\ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Så dødens stille det ble her også. =\ For det var så bråkete her. Hvorfor satt du fyr på den bilen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 (endret) Den bilen var rå stygg. Jeg tar min forrige på nytt, siden den ikke ble besvart. :huh: Hvorfor brukte du kjæresten din sin skitene vaginale sexleketøy? Endret 29. august 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Hvorfor er det så stille her? Skjønner ikke hva som er problemet. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 Fordi jeg er i karantene og holder på å kjede meg ihjel... Hvorfor følger du ikke smittevernreglene? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå