Scarvo Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Fordi min var allerede oppkuttet fra før av. Hvorfor nyser du hver gang noen roper "BØ!"? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Det er min skvette reaksjon. :rofl: Hvorfor har du deformert Donald Trump og Kim Jong Un? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Det er min skvette reaksjon. :rofl: Hvorfor har du deformert Donald Trump og Kim Jong Un? Siste fra meg så sier jeg stopp her for en stund som jeg nevnte tidligere. Fordi jeg skal tvinge dem til å slutte fred med hverandre. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Det er min skvette reaksjon. :rofl: Hvorfor har du deformert Donald Trump og Kim Jong Un? Siste fra meg så sier jeg stopp her for en stund som jeg nevnte tidligere. Fordi jeg skal tvinge dem til å slutte fred med hverandre. Den er grei. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Det er min skvette reaksjon. :rofl: Hvorfor har du deformert Donald Trump og Kim Jong Un? Siste fra meg så sier jeg stopp her for en stund som jeg nevnte tidligere. Fordi jeg skal tvinge dem til å slutte fred med hverandre. Den er grei. Du glemte en viktig ting, å unnskylde deg Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 (endret) Det er min skvette reaksjon. :rofl: Hvorfor har du deformert Donald Trump og Kim Jong Un? Siste fra meg så sier jeg stopp her for en stund som jeg nevnte tidligere. Fordi jeg skal tvinge dem til å slutte fred med hverandre. Den er grei. Du glemte en viktig ting, å unnskylde deg Oja, det er altså andre som er med i denne leken også. Det begynte å bli litt kjedelig her, bar meg og Gomp. Hvorfor i huleste brukkte du en brødskive som en paraply? Endret 27. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Det er min skvette reaksjon. :rofl: Hvorfor har du deformert Donald Trump og Kim Jong Un? Siste fra meg så sier jeg stopp her for en stund som jeg nevnte tidligere. Fordi jeg skal tvinge dem til å slutte fred med hverandre. Den er grei. Du glemte en viktig ting, å unnskylde deg Oja, det er altså andre som er med i denne leken også. Det begynte å bli litt kjedelig her, bar meg og Gomp. Hvorfor i huleste brukkte du en brødskive som en paraply? Du pisset meg i hode. Du drakk opp øl min. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Nehei, så det så! Hvorfor satte du fra deg ølen din så noen andre tok den? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 for jeg er så jevla trøtt jeg ser deg din tyv, du tok lommeboka mi. faen hvorfor tyve tyven skal du hete Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Du mistet den og jeg plukket den opp. Hvorfor spiste du en hel gulost? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Jeg er en hvitost elsker. Hvorfor skrudde du på sole? Den blender meg som faen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 For du er for bleik i trynet ditt. Hvorfor sover du så lenge. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Jeg er for lat til å stå opp. Hvorfor drakk du deg dritings på fest i går? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Jeg fikk gratis øl skål. Du måtte spise opp min sushi da. Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Jeg ikke orket å tvangsfore deg.Hvorfor stjal du den ene sokken min, men ikke begge? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Din venstre såkk lukter bedre enn den andre. Hva i svarte, hvorfor spiste du opp en råtten og gammel pannekake? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Fordi jeg elsker pannekaker. Hvorfor har du en tom postit-lapp i panna? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Okei, du elsker råtten pannekaker. lol For di at jeg skal kunne huske hva jeg mangler, Hva i svarte, hvordan klarte du å få en orginal dildo størrelse inni din egen urinhåll? :rofl: Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Det var en presang til deg over her. Var på dassen etter på var pizzaen min borte Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Jeg skylte den ned i do, bare for å være en drittsekk. Hvorfor skremte du vekk postmannen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå