Scarvo Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Fordi bruden viste seg å være en mann. Hvorfor er du smålei av denne tråden? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) Er egentlig ikke lei denne tråden. Men hvis jeg skal late sånn om jeg er lei, da svarer jeg: Pga jeg får altfor ofte vondt i hode av å tenke. :tease: Vi spiller brettspillet stigespillet i lag: Hvorfor tenker du så super ekstremt lenge, hver gang det er din tur? Endret 7. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Fordi jeg har alzheimers. Hvorfor vil du ikke reise utenlands? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Er ikke glad i å reise mye. Hvorfor tok du å spiste en hel isopol blate? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Isopor plate du mener? Fordi jeg ikke er meg selv lenger. Hvorfor tror du på romvesener? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Vi kan ikke tro at vi er de eneste i universet. Hvorfor spiste du mine glasskuler? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Fordi jeg ville se fremtiden. Hvorfor lukter du svette? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Jeg hadde en forbanna lang sexøkt med kona di i strekk. Hvorfor lukter du som om du akkurat hatt sex? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Fordi du har hatt en våt drøm. Hvorfor er jeg trøtt? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Jeg mistet tryllestøv posen over deg, mens jeg var vikar for Ole Lokk Øye. Hvorfor er du en vikar for en sex-selger? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Fordi min nåværende jobb utvidet tilbudene sine. Hvorfor spiser du ikke salat? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Fordi at du har forvekslet feta ost med muggent ost. Hvorfor er du stup forelsket i meg? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Fordi jeg drømmer. Hvorfor sjekket du inn på hotell istedenfor å sove i din egen leilighet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Du plyndret både senga og sofaen min til pinne ved i søvnet. Hvorfor er du så glad? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Fordi jeg ønsker å spre glede Hvorfor driver du med karate? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 For å ha noe og gjøre og holde meg i form. Hvorfor er det bare oss to her i denne leken? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Sorry DarkSeeds men jeg kommer til å gi meg i denne tråden snart. Fryktelig kjipt at det bare er oss to. Blir nok heller med igjen når flere slenger seg på. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Sorry DarkSeeds men jeg kommer til å gi meg i denne tråden snart. Fryktelig kjipt at det bare er oss to. Blir nok heller med igjen når flere slenger seg på. Sant nok, begynner å bli kjedelig bare oss to. =3 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Vi kjører opp til side 200 så gir jeg meg Din tur til å komme med en unnskyldning. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Vi kjører opp til side 200 så gir jeg meg Din tur til å komme med en unnskyldning. Greit for meg. Hvorfor kuttet du tongen min med bibelark? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå