TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 For å sikkre at jeg kunne få en ligge med statsministeren. Hvorfor fulgte du statsministeren til senga? Det var jeg som skulle gjøre det. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Fordi jeg jobber som livvakten hennes. Hvorfor er du kåt på statsministeren? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Fordi jeg er forvirret. Hvorfor er du statsministerens livvakt? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Hun har nevnt at hun er for sexy, og at hun i tilegg er en ekstremt sterk mannemagnet. Hun begynner å bli lei det. Hvorfor klådde du på statsministerens sin kjønnsorgan, penisen hennes? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Fordi jeg var sinnsforvirret. Hvorfor vil du være med på en ekspedisjon til Mars? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 For håp om å finne rå sexye marsboere, sånn jeg kan ligge med. Hvorfor ble du ild sint når jeg begynte å klå på en marsboer? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Fordi jeg er en marsboer i forkledning, og det er kona mi du klår på. Hvorfor liker du ikke ost? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 I virkeligheten så elsker jeg ost. Men hvis jeg skal late sånn om jeg ikke gjør det, da blir svaret: Har altids blidt servert ost som er laget av spærm. :rofl: Hvorfor tokk du i den ødelagte ledningen når strømmen er på? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Jeg ville kjenne hvordan elektrisk støt føles. Hvorfor stappet du en hel banan ned i halsen uten å tygge den først? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Fordi jeg ville drepe meg selv på en kreativ og morsom måte. Hvorfor er du redd for klovner? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Er ikke redd for dem i virkeligheten. Men hvis jeg skal late sånn om jeg er redd dem, da blir svaret: Dem har ekkle malings flekker på ansiktet. Hvorfor inviterte du hele byen hjem til meg? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Fordi du har planer om å stille til statsministervalg. Hvorfor har du planer om å øke bensinprisene? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Fordi jeg skal svindle staten i all hemmelighet. Hvorfor kjøpte du 10 kg boller på Shell? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Fordi boller er episk digg. Hvorfor lot du meg ikke kjøpe mer enn 10 kg med boller? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Jeg kan ikke stole på deg, du er altfor bolle avhengig. Du vil jo sluke dem alle i et hel jafs. Hvorfor btukte du opp absolutt alt av vaskemiddelet mitt som jeg hadde. Nå har jeg ingen ting å vaske med. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Fordi jeg trodde det var mel jeg kunne bruke til å lage enda flere boller. Hvorfor er du nervøs? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Jeg har allerede spist en av dine så klate hjemmelaget ekle bollene. Hei du der, hvorfor skal du absolutt ha disse bollene på din bursdagsfest? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Fordi boller er episk digg, som jeg har sagt før. Hvorfor liker ikke du boller så mye som jeg gjør? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Fordi boller er episk digg, som jeg har sagt før. Hvorfor liker ikke du boller så mye som jeg gjør? Boller som er laget av vaskemiddel!! Syns du det er episk digg? :rofl: Fordi at dine boller er laget av vaskemiddel. :rofl: Hei du der, hvorfor kastet du alle bollene som Gompe har laget? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 For de var grøne mugg på de.farlig spise da. Hva faen er det du driver med, du stjelte mine Htc Vive Vr head sett da snøft da kan ikke spille Fallout 4 vr mer . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå