Scarvo Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Fordi jeg savner barndommen. Hvorfor kjøpte du ikke inn flere bleier som jeg spurte deg om? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Du bruker jo flere tonn med bleier, bare på en dag. Alle butikker er tomme pga din ekstreme bleie avhengigheten din. :tease: Hvorfor sover du i sengen min? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Fordi jeg trengte et sted å sove under mitt besøk i Finnmark. Hvorfor ble du sur når jeg la meg i senga di? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Du ga ikke besjed i forveien om å bruke sengen min. Hvorfor vil du sove ved siden av meg, selv om jeg må sove i sofaen? :tease: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Fordi jeg har en hemmelig plan om å overta leiligheten din etterhvert. Må kjenne om sofaen er komfortabel. Hvorfor vant du 100 kr på flaxlodd? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Fordi jeg har en hemmelig plan om å overta leiligheten din etterhvert. Må kjenne om sofaen er komfortabel. Hvorfor vant du 100 kr på flaxlodd? JAha, særlig. ROFL Jeg er synsk, og viste at jeg ville vinne 100kr på flax. Hvorfor stjeler du plassen min hele tiden? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Fordi jeg fikk feil billetter. Hvorfor har du bestilt billetter til elefantshow? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 En rar skrulling av en bilettselger hørte feil, jeg sa til han at jeg ville på en elfenbenshow. Hva i huleste, hvorfor tokk du dynen mine når jeg hadde tenkt å legge meg? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 En rar skrulling av en bilettselger hørte feil, jeg sa til han at jeg ville på en elfenbenshow. Hva i huleste, hvorfor tokk du dynen mine når jeg hadde tenkt å legge meg? Fordi jeg er fra Sørlandet. Ikke vant med istemperaturene oppe i Finnmark. Hvorfor er du ikke glad for å ha besøk? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Jeg er altfor selvopptatt. Hva i svarte erikken, hvorfor drakk du blacken til kulepennen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Fordi jeg var tørst. Hvorfor er det ingen andre enn meg og DarkSeeds som deltar her? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 (endret) Meget godt spørsmål!! Jeg aner rett og slett ikke. Hvorfor spiste du opp bobleplasten? Endret 7. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Fordi jeg elsker å poppe bobleplast, og trodde jeg kunne gjøre det med tennene. Hvorfor drakk du opp teen min? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Jeg trudde at du serverte te til meg. Hvorfor har du blidt så super avhengi av å sniffe sprittusj? Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Lavere aldersgrense på sprittusj enn sprit.Hvorfor slikket du seigmannen i skrittet før du spiste den? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Fordi jeg ville sjekke om det var seigmann eller dame. Hvorfor drepte du en kamel i dyreparken? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Er ikke det sånn man får taki kanel!! :tease: lol Hvorfor var du så lenge borte? Nå får du middagen servert kald. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Fordi jeg savner Sørlandet og vurderer å flytte hjem igjen. Hvorfor inviterte du statsministeren på middag? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Jeg inviterte statsministeren pga hun er verdens sexye shemalen. Hvorfor stirrer du sånn intenst på statsministeren? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Hun hadde et stort salatblad mellom fortennene. Hvorfor drakk du deg dritings under middagen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå