TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) Fordi at bakterier har enorm stor fyllefest. :tease: Jeg prøver igjen min forigje: Hvorfor tredde du en 0,5 litters flaske over penisen og pungne mine etter at du forminsket meg, og så lot den flasken være på mens du forstørret meg til det normale? Nå sitter tassen og pungene mine bom fast inni flaska. :rofl: Svarte jo på den jeg? Fordi jeg ville få meg en solid latterkule etter noen tøffe perioder Hvorfor kommer Donald Trump til å bli gjenvalgt som president? Okei, jeg skjønte ikke helt svaret, og for det andre, slo det ikke meg at du svarte på min. Men uansett, det er greit, la gå. På grund av at noen idiot hekere tror at han er den beste presidenten på jorda. Jeg mener ikke det. Hva i svarte jente pi**en, hvorfor drakk du en den største flasken av Lactulose på styrten? Endret 31. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Jeg hadde spist 10 kilo med plommer Du drakk opp min cola snøft Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Jeg ble ekstremt sukker-tørst, derfor måtte jeg drikke opp din cola. Hva i faraoens piss, hvorfor klyvde du av din egen tisselur, og så hev den inni ovnen på steking, og der etter spiste den? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Jeg drakk for mye cola og ble sinnssyk av sukkersjokk. Hvorfor er smør gult? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Fordi epler er grønne Hvorfor stiller du som statsministerkandidat? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Fordi jeg vil se om noen gidder å stemme på meg. Hvorfor meldte du deg inn i Miljøpartiet De Grønne? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Hvorfor ser vi farger ikke svart hvit? Fordi at grønnt er skjønt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Fordi at kinobransjen skal lure oss for penger Hvorfor er gresset grønt? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Fordi at gud elsker fargen grønn. Hvorfor lagde du en tidsportal hjemme hos meg? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Fordi jeg prøvde å rømme Hvorfor drømmer så mange unge gutter om å bli cowboyer? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 For de trur att de er Lucky Luke. Hvorfor stupa du opp i det store akvariet der piraya svømmer Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Fordi jeg ville ta mitt eget liv Hvorfor er du så glad i flodhester? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 For di at jeg er i slekt med flodhesten. :rofl: Hvorfor tokk du med deg en vedkube i steden for matpakken din? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Jeg slo meg i hodet og ble forvirret og trodde vedkubben var matpakken min. Hvorfor tredde du en svær svamp nedover hodet ditt? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Jeg skulle til badeland, og trudde at jeg tok med meg en badehette, så viste det seg å være en stor svamt i setden for. Hvorfor i all verden tokk du med deg din kjærestens sin badedrakt, når vi skal bade? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Fordi jeg i et lite øyeblikk ble usikker på min egen legning Hvorfor er din mor dust? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Fordi jeg ikke kunne forsvare henne mot den påstanden. Hvorfor pusset du tennene i dovannet? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 For du drakk opp allt vannet mitt. Hva er grunnen til du er så kåt på deg selv nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Fordi jeg er gal i hodet. Hvorfor synes du sushi er godt? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Fordi at noen har hypnotisert meg til å spise det. (Jeg liker faktisk ikke sushi.) Hva i huleste, hvorfor bruker du enda barnepleier, selv om du er en voksen kar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå