Scarvo Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 For at tullinger med løs mage skal trøkke det i seg Hvorfor liker folk sterk mat? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Fordi de har dårlige smaksløker. Hvorfor har vi ikke vært på månen på flere tiår? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Fordi romvesener bor der Hvorfor fant noen opp runking? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 (endret) For at gud vil ha noe å runke til. :rofl: :rofl: Fakta: Det er faktisk naturlig, til og med noen av dyrene runker, kanskje ikke alle, men noen av dem. Hvorfor opphiset du min indre sinn, mens jeg lå å sov? Endret 25. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Fordi du sov og jeg trodde du ikke merket noe som helst. Hvorfor er ikke månen laget av ost? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Fordi det er ikke er nok kyr der oppe. Hvorfor har vi enda ikke funnet liv i universet? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Fordi alle aliens er langt mer avansert enn oss og ler av våre forsøk på å finne liv med det de ser på som gammeldags teknologi. Hvorfor er sitroner så sure? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Sitroner er sure fordi de er sjalu på bananene du spiste... Hvofor skal noen klage på at noen/noe er sur.. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 For å ha noe å klage på. Hvorfor i huleste braste du igjennom dodøra, mens jeg holdt på å kaste opp etter fylla, selv om du ikke var full? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Jeg skulle se om jeg greide å ødelegge dass døren din Hvorfor kjøpte du deg den skrangle kassa av en bil da. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Fordi jeg ikke hadde råd til romskip Hvorfor feirer du hanukka? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) Frodi at jeg vet ikke hva det er. Hvorfor tredde du en 0,5 litters flaske over penisen og pungne mine etter at du forminsket meg, og så lot den flasken være på mens du forstørret meg til det normale? Nå sitter tassen og pungene mine bom fast inni flaska. :rofl: Endret 28. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Så stille det ble her da!! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Skjønner ikke helt hvorfor det ble så stille her. Den ble vel ikke for grov for dere, eller? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Skjønner ikke helt hvorfor det ble så stille her. Den ble vel ikke for grov for dere, eller? Jeg har vært svært opptatt de siste dagene. Har ikke hatt sjans til å være aktiv Fordi jeg ville få meg en solid latterkule etter noen tøffe perioder Hvorfor har du planer om å invadere Island? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Fordi det er nærmere enn Grønland og jeg vil krige. Hvorfor smaker det geitost av geitosten? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Fordi det ikke smaker sau Hvorfor grynter grisen? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Fordi den kom sist i køen og de andre lydene var tatt. Hvorfor lukter (mat)søppel vondt? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Fordi at bakterier har enorm stor fyllefest. :tease: Jeg prøver igjen min forigje: Hvorfor tredde du en 0,5 litters flaske over penisen og pungne mine etter at du forminsket meg, og så lot den flasken være på mens du forstørret meg til det normale? Nå sitter tassen og pungene mine bom fast inni flaska. :rofl: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Fordi at bakterier har enorm stor fyllefest. :tease: Jeg prøver igjen min forigje: Hvorfor tredde du en 0,5 litters flaske over penisen og pungne mine etter at du forminsket meg, og så lot den flasken være på mens du forstørret meg til det normale? Nå sitter tassen og pungene mine bom fast inni flaska. :rofl: Svarte jo på den jeg? Fordi jeg ville få meg en solid latterkule etter noen tøffe perioder Hvorfor kommer Donald Trump til å bli gjenvalgt som president? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå