TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 (endret) Fordi at han er Just a Beaver. :tease: Hvorfor klarer jeg aldri å hale inn på en kaloperende hest? Endret 6. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Fordi du er dritings når sjansen byr seg. Hvorfor finnes det ikke 140% ren sprit? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Fordi trønderne har drukket opp alt som var. Hvorfor høres østfoldinger ut som om de har skade på hjernen? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Fordi alle unger som blir født i fylket blir lobotomert 2 timer etter fødsel, slik at de faktisk får en skade på hjernen. De skjærer slik at det blir en liten fold som henger over talesenteret på østsiden av hjernen. I helvete hvorfor drakk du opp lettmelkskartongen som jeg hadde pissa oppi? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Vi er jo forsvarte, flere mil hvis vest i glodheite safari ørknen, og du glemte å kjøpe noe å drikke til oss. Jeg holdt på å dø av tørst. I svarte jente-k'en, hvorfor spiste du opp gummistykkene som jeg hadde lagt oppi lakrisposen? Lenke til kommentar
Handlepose Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Trodde det var ny type tyggis. Hvorfor kan du styre skuta, men ikke jeg? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Fordi du kommer til å gjennomføre mytteri. Hvorfor får kjendiser så sinnssykt mye mer i lønn enn det en gjennomsnittlig brannmann tjener? Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 (endret) Fordi verden er urettferdig Hva er det som gjør at vestlendingene må ha en så vanvittig irriterende "R" (Spesielt Stavanger!!) Endret 9. januar 2018 av DirekteDemokrati 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Jeg fikk ikke låne tidsmaskinen til TheDarkSeeds, så jeg fikk ikke reist tilbake i tid og stoppet hanseatene fra å handle seg inn i det norske riket, og dermed er det faktisk TheDarkSeeds sin feil, skyld på han. Hvorfor kastet du sluken og fanget fisken som allerede lå ferdig kokt på tallerkenen min? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Fordi at jeg er veldig klomsete av meg. Hvorfor kommer det så mange folk å spørre om de kan låne min tidsmaskin, når jeg ikke har en? Som Plis gjorde. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Fordi du er Supermann. Hvorfor har #metoo kampanjen blitt blåst så veldig opp de siste ukene? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 På grund av å slippe litt damp ut. Hvorfor får man oppblost mage? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Du drikker for mye øl Rema 1000 er stengt i dag søndag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Var det en unnskyldning? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Så stille det ble her da!! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Så stille det ble her da!! Venter på en unnskyldning fra Joking oppi her. Eller spør han hvorfor Rema 1000 er stengt på søndager? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Du drikker for mye øl Rema 1000 er stengt i dag søndag. Jokin det der er ikke enordentlig unskyldning. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 (endret) Jokin da, greit vi sterter på nytt. :wee: Hvorfor plåsete du ut innmaten til Hold it og derreter brukte brødet som lyspære? :rofl: Endret 20. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Fordi jeg ville finne opp noe nytt og genialt. Hvorfor drikker russerne så mye vodka? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. januar 2018 Del Skrevet 20. januar 2018 Fordi de ikke har tilgang til H-melk Hvorfor får jeg diare av å drikke melk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå