MellomAlt Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Fordi mennesker styres mest av følelser enn rasjonalitet. Hvorfor er kontoen min på minus 260 kr,- to uker før lønning? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 De pengene kom godt med da. Hvorfor er dassen rein. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Fordi jeg liker så innmari godt å tørke opp dritten etter andre. Hvorfor kalte du sjefen din en forbanna bananskalle i går? Lenke til kommentar
Blesten_i_vesten Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Fordi han kaller meg bedriftens potet Hvorfor klager bergenserne uansett vær? Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Fordi kua sang "ja vi elsker" Hvorfor baksnakket du mannen på månen? Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Jeg var psykotisk. Hvorfor var ting mye bedre på 90-tallet? Lenke til kommentar
Blesten_i_vesten Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Hvorfor var ting mye bedre på 90-tallet? Fordi da var det ikke populært å være fornærmet. Hvorfor forsvinner alle sokkene i vaskemaskinen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Fordi at du eter sokkene i søvnet. Hvorfor blir klærne missfarget i vaskemaskinen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Fordi tøy skal vaskes for hånd Hvorfor bruker folk enda pelstøy? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 For å etterlingne de rike, selv om de ikke er det. Hvorfor brukte jeg din WC, når jeg har egen hjemme? Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Du liker å slikke klosettet mitt, for da føler du en nærmere tilnærming til meg - en kar du har skjulte følelser for. Hvor kan ikke jeg hoste når Morten harket? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Fordi Morten Harket er Gud. Hvorfor vet vi ikke hva som skjer etter døden? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Du liker å slikke klosettet mitt, for da føler du en nærmere tilnærming til meg - en kar du har skjulte følelser for. Hvor kan ikke jeg hoste når Morten harket? Haha, så morsom du er. :rofl: Fordi Morten Harket er Gud. Hvorfor vet vi ikke hva som skjer etter døden? Fordi at du fortsatt level som en oppegående manneske. :wee: Hvorfor kan vi ikke sende en melding etter døden, får å gi beskjed om hvordan det er etter døden? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 For du har fått purring på mobilregningen din. Hvorfor vasker du ikke dassen din. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Fordi jeg rett og slett driter i det. Hvorfor kjørte du på den eldre damen i går? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Hun var innom meg midt på natten, og hun ville ha seg med meg. :tease: Hvorfor sender jeg en enorm lang hånd skrevet brev til meg selv? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Fordi du er en spesiell fyr (bare positivt ment) Hvorfor har Sverige såpass store problemer med innvandringspolitikken sin? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 De har for lite potatis. Hvorfor er det nyttår hvert år? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 (endret) Fordi du er en spesiell fyr (bare positivt ment) Hvorfor har Sverige såpass store problemer med innvandringspolitikken sin? Banner Gompe... nei jeg mener unskyllder deg for, takk for det. De har for lite potatis. Hvorfor er det nyttår hvert år? Fordi at gud leker med lysebryteren. :grin: [For ham er et år et sekund.] Hvorfor har ikke det blidt laget film/spill i alle sjangerne som finnes enda? Endret 6. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Fordi Hollywood snart går konk. Hvorfor er ikke Justin Bieber president i Polen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå