Scarvo Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Fordi det er farlig å løpe med saks. Hvorfor er du enda jomfru? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Fordi jeg ikke kan endre dagen jeg ble født... Hvordan vet man nøyaktig hvor lenge et sekund er? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Fordi jeg ikke kan endre dagen jeg ble født... Hvordan vet man nøyaktig hvor lenge et sekund er? Vet ikke helt om man kan komme med en unskyldning til et spørsmål? Men men.. Fordi det det er 60sekunder i ett minutt, 60minutt i en time, 24 timer i et døgn og 365dager i ett år.. Og det tar ett år for jorden å bevege seg rundt solen, og man legger til en dag hvert 4 år for å kompansere for forskjellen.. Hvorfor klarte ikke Pliscin å følge reglene til denne tråden? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Fordi jeg ikke kan endre dagen jeg ble født... Hvordan vet man nøyaktig hvor lenge et sekund er? Vet ikke helt om man kan komme med en unskyldning til et spørsmål? Men men.. Fordi det det er 60sekunder i ett minutt, 60minutt i en time, 24 timer i et døgn og 365dager i ett år.. Og det tar ett år for jorden å bevege seg rundt solen, og man legger til en dag hvert 4 år for å kompansere for forskjellen.. Hvorfor klarte ikke Pliscin å følge reglene til denne tråden? Alle stiller jo spørsmål under denne leken jo. Alle følger jo den samme regelen. :hmm: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Hvorfor er menskene en merkelig dyr? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Fordi de har en utrolig livlig fantasi. Hvorfor stiller jeg spørsmål? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 At du hadde et spørsmål om spørsmål. Hvor henn er blidt av huset mitt? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 (endret) Det ble blåst vekk av et kjempestort troll mens du satt på dass hos naboen. Hvorfor finner man alltid ting når man ikke har bruk for dem, men aldri når man trenger dem? Endret 19. november 2017 av Major Kloss Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Fordi man av og til er på steder man ikke vanligvis pleier å være, og stress svekker evnen til å tenke klart. Hvorfor hiver du deg ikke ned og tar 50 push ups nå med en gang? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Fordi jeg har akkurat trøkket i meg hjemmelagde kanelboller og kommer sannsynligvis til å spy hvis jeg gir det et forsøk. Hvorfor leser du dette akkurat nå? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Fordi jeg måtte ta en pause fra astronaut-jobben. Hvorfor lar vi dårlige lærere jobbe på skoler? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Fordi dårlige lærere også er lærere og trenger en jobb. Hvorfor tror noen at jorda er flat? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Er den ikke det da? Hvorfor dør alle mennesker? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Fordi jorda ville gått tom for ledig plass hvis ingen døde. Hvorfor har ingen klart å lage romskip som i Star Wars enda? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 (endret) Det trenger mer forskning på det. Og i tilleg mangler vi resurser for å utføre en så spektakulert fartøy. Hvorfor er vi født naken? Endret 26. november 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Det tok lengre tid enn planlagt å sove ferdig. Jeg var nødt til å stjele en bil for å komme inn på macdonalds drive-in. Jeg bare justerte puppene dine. (Brukt av Steve Martin i «Døde menn kler ikke ruter». Rachel Ward våkner mens han klår på puppene hennes.) http://www.thrillingdetective.com/reardon.html Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Det trenger mer forskning på det. Og i tilleg mangler vi resurser for å utføre en så spektakulert fartøy. Hvorfor er vi født naken? Fordi kjøpesenteret i mammas mage var slått konkurs Hvorfor har vi fortsatt monarki i dette landet? Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 For å holde liv i ukeblader som Se & Hør. Hvorfor skal Norge på død og liv omtale seg som verdens rikeste land - når vi faktisk ikke er det? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 For di at rikdom gjør oss blinde. Hvorfor kan vi ikke forutse våres egne handlinger? Lenke til kommentar
camxer Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Fordi da ville livet vært kjedelig. Hvorfor klarer ikke folk å unngå konflikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå