TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 (endret) Han fikk en sikkelig omgangsyke i flere uker i strekk. (Koment: Stakkars Arnold nei da.) Hvorfor kom du ikke hjem til meg? Du lofte at du skulle fikse stasjonær Pc'en min, ca et år tilbake. (Koment: Det skulle jeg gjerne ha spurt onkelen min om. (Er egentlig beregnet mot ham ikke dere. Bare nyskjerrie om hva dere hadde svart. Teit, rart, sånn någelunde rett.) Endret 23. januar 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Jeg greier det ikke fysisk, begge albuene er sprengte etter at jeg runket meg til sølv i det lokale masturberingsmesterskapet. Hvorfor skapte ikke Gud også mat til de fattige? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Han ble lei av å bake brød. Hvorfor suger norsk fotball? 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Fordi treningsleirene til norske dame- og herrelandslaget er okkupert av flyktninger. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 (endret) De ble spy lei av å sparke et eld gammelt lærball, den gikk ofte opp i oppløsning. Hvorfor valgte komunen nullsone på hovedveien? Fordi treningsleirene til norske dame- og herrelandslaget er okkupert av flyktninger. Du glemte å stille et spørsmål!! :hmm: Endret 24. januar 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 De ville spare veiene for slitasje, siden budsjettet for vedlikehold for 2017 allerede er oppbrukt. Hvorfor blir vann til snø om vinteren og ikke bare is? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Det kan bli til is, hvis regndråper fryser eller store under omfrysning av smeltede snøkrystaller. Men disse kommer i tynt lag lignende hagl. Hvorfor må bachelor være akkurat 3 årig? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Ingen hadde nok stoff om noe av det man kan ta bachelor i til å ha mer enn 3 år. Hvorfor er det vinter om vinteren? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Fordi det snør om vinteren, og da må man ha vinter når det er vinter. Det er også kaldt og korte dager, da må det være vinter. Om man prøver å ha sommer om vinteren, kommer folk til å fryse ihjel, og legge seg mens sola er oppe. Samfunnet kommer til å kollapse. Hvorfor er ikke Norge medlem av EU? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Folket tenkte over saken og kom frem til "eh, vi gidder ikke". Hvorfor er ikke skikkelige romskip blitt konstruert enda? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Det ble ikke nok rom i skipet til skipper Rommund der møtet til romfolket som skulle konstruere romskip i heftig lag med vin og rom tok rom. Dermed ble ikke romskipet i skipet til skipper Rommund og rormann Skiptvedt konstruert, og de måtte fare videre siden romen til romfolket tok slutt, og de måtte finne skipsrom på havet. Tiden rommer ikke skitprat mellom skipperen og rormannen, og broren hans roar, som måtte ro hjem, så da skippet de det, det ble et tomrom, men "skip o' hoi" sa skippersønn Tom. Så dro de av gårde. Hvorfor er ikke Jahn Teigen statsminister i Norge? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Han var så sur og sjokert mot sin egen meing, så han sa opp dagen etter han ble statsminister. Hvorfor er bibelarkene så syltynne? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Fordi en eller annen sa det skulle være sånn. Hvorfor skriver vi akkurat venstre mot høyre og ikke f.eks. nedover? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 (endret) Fordi at gud mente at det var så mye enklere å skrive fra venstre enn nedover. Hvordan hadde det vært hvis romertall hadde vært mest brukt over hele jorda? Endret 25. januar 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Det hadde til slutt blitt avskaffet og erstattet med noe annet fordi folk hadde gått lei av å skrive altfor lange tall. Hvorfor svever ikke folk, dyr og alle ting bort fra planetens overflate? Lenke til kommentar
Lina Mathilde ♥ Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) Fordi "graviditeten" (som mine venner kaller det), holder oss nede. Hvorfor ville du ikke gifte deg med Berit? Endret 26. januar 2017 av Lina Mathilde ♥ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Fordi at hun var for søt på utsiden og for ekkel og stygg på insiden. Hvordan hadde det vert hvis det ikke fantes noe fine ord, kun stygge ord? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Alle hadde vært sinte fordi de bare kunne kalle hverandre stygge ting. Hvorfor blir himmelen svart på natta? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) Fordi den har svart hele kvelden Hvorfor bruker du ikke dobørsten? Endret 26. januar 2017 av bshagen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) "Vær guden" sitter på do, derfor er det mørt her nede. Dobørsten er så innmari skitten. Hvordan hadde det vært hvis vi menneskene hadde byttet plass med midden? Endret 27. januar 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå