Emancipate Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Fordi når du bruker et tokomponentslim så må du blande en del fra hver tube, bare å ta fra den ene tuben funker ikke. Hvorfor har du så utrolig treg mage? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Fordi jeg ikke spiser nok fiber og vitaminer. Hvorfor klarer du ikke å nyse med øynene åpne ? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Fordi jeg er redd øyeeplene skal sprette ut og ramle ned på gulvet så jeg ser opp under kilten din - og der vil jeg ikke se! Hvorfor nekter du å kjøpe vinnerloddet. Lenke til kommentar
Stein Are Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Fordi jeg vil du skal kjøpe det. Hvorfor greide ikke landslaget å smøre skiene ordentlig i OL? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 På grunn av Tinder brukte løperne opp alt glidemiddelet. Hvorfor klarer du ikke å la være å ta en ekstra bit sjokolade? 1 Lenke til kommentar
Stein Are Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hvis ikke tar hunden min den. Hvorfor tror/tror ikke du på gud? Lenke til kommentar
Thomas1998 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg tror ikke fordi jeg er dum og vet ingenting. Hvorfor sparket du læreren din i leggen? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 For å sjekke om han hadde falsk leg. Hvorfor bedro du din kone? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg var lei henne. Hvorfor åpnet du ikke døren? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg visste uansett at det var ingenting inni den. Hvorfor mistet du mobilen i do? Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Jeg dreit så hardt at jeg skvatt, og mistet derfor telefonen som brukes aktivt under do besøk. Hvorfor vasket du ikke hendene dine etter du tisset? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Fordi jeg ikke tok av meg buksen først. Hvorfor bruker du ikke briller selv om du her så nærsynt at du ikke ser noen ting? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Fordi briller ser så teit ut... Hvorfor tørket du deg ikke med papir sist du var på do? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Fordi alt jeg hadde var det xxx-papiret fra han fyren på Hovefestivalen. Hvorfor har du ikke tatt opp kampen for å få månedene synkronisert med månefasene? Lenke til kommentar
Stein Are Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Fordi jeg ikke vet hva du snakker om... Hvorfor er du på diskusjon.no nå? Lenke til kommentar
K N Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 På grunn av at jeg ville se om det hadde skjedd noe spennende her i dag! Hvorfor liker du sommeren bedre enn vinteren? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Fordi vinteren er kald og forjævlig.. Hvorfor spiser du så usunt ? Lenke til kommentar
K N Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Fordi dama lager et par usunne måltider til meg i blant. Hvorfor er du ikke på jobb nå? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Er ikke på jobb fordi den er ikke utfordrende nok og jeg får for dårlig betalt. (Ringehjelp)Hvorfor har ikke du skaffet deg en mer givende/bedre betalt jobb enn den du har nå? Lenke til kommentar
K N Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg vet ikke helt hva jeg vil videre, og stortrives i jobben jeg er i nå. Apropos jobb: Hvorfor jobber du ikke skift? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå