Maxi1234 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Fordi jeg ville prøve noe nytt. Hvorfor spiser du ikke bananer på tvers når du er stor nok i kjeften til å gjøre det? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Fordi det er så tungvint Hvorfor vasker du deg når du vet du blir skitten igjen? Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 blir sakt på dialekt egentlig men: jeg er bare en kvinne, hva forventer du skal skje? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 blir sakt på dialekt egentlig men: jeg er bare en kvinne, hva forventer du skal skje? Og så skal du spørre om noe som jeg da skal komme med en unnskyldning for:) Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 det var en detalj jeg ikke fanga opp... hvorfor er du oppe så sent? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Fordi jeg ville se ferdig beck Hvorfor brenner det så ofte nå i norge? Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 jeg ser virkelig ikke hvorfor jeg skal forsvare dette nå når jeg tilogmed har gått fra røyk til damping hvorfor spiser du ikke sunnere? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Fordi jeg bare lever en gang! Vil heller leve til jeg er 70, og vite at jeg har kost meg med diverse stuff Hvorfor er alt avgiftsbelagt i dette idiotiske landet? Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 for selv om vi har millarder i olje så er ikke det nok for griske stormannsgale nordmenn så vi må samle enda mer penger! hvorfor kunne ikke FRP bli sittende alene i regering så vi kunne fått snudd litt på styret? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) for selv om vi har millarder i olje så er ikke det nok for griske stormannsgale nordmenn så vi må samle enda mer penger! hvorfor kunne ikke FRP bli sittende alene i regering så vi kunne fått snudd litt på styret? Fordi erna spiste opp alle plassene Hvorfor ble ikke den nye flåklypa filmen slik som dette? http://www.youtube.com/watch?v=HOoYqLCF11k Endret 2. februar 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Fordi erna spiste opp alle plassene Samme gjelder deg Winza. Nytt spørsmål som andre brukere kan komme med en unnskyldning på. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Fordi erna spiste opp alle plassene Samme gjelder deg Winza. Nytt spørsmål som andre brukere kan komme med en unnskyldning på. Glemte det, hvem er fyren på bildet? Han virker kjent Endret 2. februar 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Hank Oswald Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 for selv om vi har millarder i olje så er ikke det nok for griske stormannsgale nordmenn så vi må samle enda mer penger! hvorfor kunne ikke FRP bli sittende alene i regering så vi kunne fått snudd litt på styret? Fordi erna spiste opp alle plassene Hvorfor ble ikke den nye flåklypa filmen slik som dette? http://www.youtube.com/watch?v=HOoYqLCF11k Fordi teknologien har forandret seg Hvorfor er det så mye brann nå for tiden? Lenke til kommentar
K N Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 På grunn av at ikke alle følger med like godt på elektroniske apparater, og når de oppdager at noe har skjedd er det for sent! Hvorfor sitter du på Diskusjon.no? Lenke til kommentar
Hank Oswald Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Fordi jeg liker å være på forumer Hvorfor er du oppe så sent? Lenke til kommentar
K N Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Har nettopp kommet hjem og vil slappe av litt før jeg skal legge meg. Hvorfor er DU oppe så sent? Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Klokka er jo BARE kvart på 2 ? Hvorfor kjører ikke du EL bil ? Endret 9. februar 2014 av Kentklausen Lenke til kommentar
K N Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Fordi jeg ikke er interessert i en uattraktiv bil (utenom tesla). Hvorfor går aldri bensinprisene ned? Lenke til kommentar
Hank Oswald Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Fordi statoil vil tjene penger Hvorfor svir det når jeg driter hver gang jeg spiser mat med veldig mye kajanne pepper og piri piri frø? (Dreit blod en gang pågrunn av det) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Fordi kroppen din er "soft"! Hvorfor tar folk meg mindre seriøst etter jeg byttet screename til doge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå