sevs Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Fordi du ikke er datakyndig. Hvorfor starter pcen fra hvilemodus dersom f.eks. tørketrommelen i etasjen under stopper og begynner å snurre den andre veien igjen? De er jo ikke på samme kurs en gang.. Og hvorfor skjer det kun når jeg bruker windows, og ikke når jeg bruker ubuntu? (linux) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Fordi jeg har magiske krefter og prøver å forvirre deg Er litt slem jeg. Hvorfor legger jeg meg ikke slev om jeg er trøtt? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 av samme grunn som du spiser når du ikke er sulten. Hvorfor legger jeg meg selv om jeg IKKE er trøtt, av og til? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Fordi senga de av og til roper på deg og du føler du ikke kan takke nei hver gang. Hvorfor er det av og til kaldere på sommeren enn på våren? Lenke til kommentar
dagfinrud Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 fordi du skal få noe og spør om:P hvorfor kaller folk iron maiden for boy band??? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Fordi de folka som sier det har noen gedigne svulst i hjernen som hindrer dem i å tenke klart... Hvorfor finnes det så mye uenighet i verden? 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Fordi du er så sta. Også er det alt for tha mon(k)eyz Hvorfor fikk du denne leken til å spore av? Endret 2. april 2013 av Kabom Lenke til kommentar
sevs Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Fordi den gikk på skinner. Hva har jeg i lomma mi? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Noe smelta sjokolade som du egentlig ville gi til kjærsten din, men glemt det vekk. Hvorfor har noen billige gaver mere betydning en dyre gaver? 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Fordi de er Maid in China. Hvorfor er ikke stuepiker alltid i stua? Lenke til kommentar
dagfinrud Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Fordi de liker seg i senga Hvorfor er penger så vanskelig å få men lett å bruke ??? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Fordi det var et godt spørsmål. Er nok fordi man må finne seg jobb for å tjene penger, men bruke kan man dem overallt. Hvorfor diskuterer så mange hvilken nettleser som er best? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Fordi folk er på din alder er dumme. Hvorfor tror jeg vi er rundt samme alder? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Fordi vi skriver sånn halveis på samme måte og like type spørsmål ikke sånn bestefar hadde surt om elleno?! Hvorfor er jeg ikke så trøtt på morgenene lengre? Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Fordi du eter så mye Chocolate. hvorfor er jeg syk? Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Fordi du spiser for usunt (Vi beveger oss bort fra emnet, man skal jo spørre hvorfor du, ikke jeg, så skal nestemann komme med en unnskyldning ikke en dum forklaring på ditt spm) Hvorfor drepte du ikke zombien? Endret 10. april 2013 av piratentim Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Fordi jeg ble forelsket <3 hvorfor sier du hvorfor hver gang du poster innlegg her? Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Fordi det er det ordet jeg kan best Hvorfor kom du ikke i svigermors burstag? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Eg har inga svigermor. Kvifor møtte ikkje PUM opp til bryllaupet som skulle vera i dag? Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Fordi PUM PUM heller dro til Jamica der hun hører hjemme. Hvorfor laget du ikke frokost til meg i morges? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå