Chocolate-Monster Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Fordi det er ingen digge spill ute akuratt nå, og du har hatt så dorlig nett at du ikke hadde lyst til å lage video. Hvorfor var jeg litt usun i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Fordi du ikke alltids er usunn. Hvorfor vinner jeg aldri en konkurranse? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Fordi jeg minner dere på å lese førstepost Hvorfor var ikke du på skolen i dag? Endret 8. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Fordi jeg var syk. Hvorfor var det ikke sol i dag? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Fordi jeg sa at det skulle bli overskyet. Siden jeg har makten over været ble det ikke sol, men sola skal skinne i helga Hvorfor legger alle seg så tidelig? :/ Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Tingen er at du legger deg for sent. hvorfor har jeg på meg dette? Endret 8. februar 2013 av sevs Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Fordi du skal på karneval etterpå Hvorfor har jeg ikke trent noe i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Fordi du har vært opptatt med gaming og trohpy-hunting. Hvorfor har du ikke sett den kule meldingen jeg sendte deg? ;D Lenke til kommentar
sevs Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 fordi jeg så en ufo som lignet på en gris med morkaka hengende etter seg fra ræva, og var opptatt med det. Kvifor skriv du ikkje nynorsk? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Fordi da får jeg ikke lappen før jeg er 25.. Hvorfor ble jeg overrasket over at mama kom hjem så tidelig i dag? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Fordi du hadde regnet med hun skulle komme senere. Hvorfor skriver jeg egentlig i denne tråden? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Fordi den er magisk tiltrekkende på deg Hvorfor har jeg ingen idee om hva jeg skal skrive her akuratt nå? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Fordi den er magisk tiltrekkende på deg Hvorfor har jeg ingen idee om hva jeg skal skrive her akuratt nå? Fordi våre spørsmål mangler kreativitet. Hvorfor liker jeg å tenke på de store spørsmål? Endret 9. februar 2013 av Kun10kr Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Fordi du har tenk å bli en filosof som finner meningen med alle de store temaene i verden. Hvorfor føles det så deilig etter man har trent? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) EFordi kroppen skil ut endorfinar. Endorfinar er biokjemiske signalstoff som lindrar smerte og påverker viljen til å sova, eta og drikka. Dei blir melliom anna skilde ut i kroppen når ein skadar seg, trener, er forelska, eller gjennom akupunktur. Kvifor gjer eg ikkje det eg skal? Endret 10. februar 2013 av sevs Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Fordi din motivasjon er like dårlig som alle andre her i tråden. Hvorfor slettet jeg nettopp min Facebook bruker? Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 For moren din ble mer populær en deg. Hvorfor har jeg ikke sett denne tråden før? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Fordi skjebnen har villet de slik. Hvorfor føler jeg overskriften på denne tråden egentlig ikke passer til det jeg skriver? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Fordi du ikke er selvsikker nok og ser at det du skriver egentlig passer helt greit. (Tror alle bommer litt på hva den går ut på egentlig ) Hvorfor er jeg så trøtt i starten av uka? :/ Lenke til kommentar
sevs Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Fordi du er sliten av at mordi har festa og gjort røffe ting med deg i helga. Hvorfor er sjokoladen min nesten oppspist? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå