Ragnar115 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Fordi du såv hele helgen. Hvorfor missliker eg typen te søsteren min? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Fordi han er så pappagutt. Hvorfor kom jeg hjem så seint i går? :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Fordi du var for lenge hos en venn. Hvorfor er det fremdeles så kaldt? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Fordi at man skal vite at vinteren ikke er over enda. Hvorfor er naturfag litt ekkelt egentlig? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Fordi det egentlig ikke er det, du er bare dypt forvirret etter at legen ga deg litt for mye beroligende. Hvorfor står det at 80% av alle sansecellene er i auget på brilleland sine sider når det egentlig er 70? (I følge min naturfagsbok) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Fordi det er ikke mange som regner med at det som står i reklame vil bli sjekket opp. Egentlig er det 20%, men jeg bytta litt om på talla i mitt forrige liv da jeg lagde naturfagsboka Hvorfor er det så grusomt kallt i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Fordi det er fremdeles vinter. Hvorfor har jeg enda ikke gjort leksene? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Fordi fristen for inlevering ikke er før om noen timer, så du gjør dem ikke før rett før. Hvorfor har vi vikarer hele tiden? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Fordi læreren deres har nettopp har giftet seg og nå er på ferie i Sør-Afrika Hvorfor trodde eg i åttende at Afrika var eit land -.-? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Fordi du ikke var særlig god i geografi. Hvorfor trodde du Asia også var et land? Lenke til kommentar
GhettoNissen Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Fordi jeg aldri fulgte med i geografi timene. Hvorfor liker du ketchup men ikke tomater? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Fordi jeg er med i en religion som forbyr meg spise mat som ikke er most eller kokt/stekt/bakt. Hvorfor er jul bare 1 gang i året? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Fordi Jesus ble bare født en gang. Hvorfor har jeg enda ikke gjort ferdig min commentary? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) fordi du er trøtt. Kvifor er eg trøtt? Endret 31. januar 2013 av sevs Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Fordi du har vært på fest hele uka og kroppen din er ganske utslitt nå og trenger å hvile seg litt. Hvorfor er jeg ikke på skolen i dag? Lenke til kommentar
Asplii Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Fordi du var på fest igår og du snublet i trappa på veien inn huset. Der ble du liggende og ingen kom for å redde deg! Du ble liggende i mange timer før en Inder som synger på trøndersk kom til stedet og fant deg. Det var glatt så gitaren som han hadde med seg fløy inn i stumpen på deg da han gle så du ligger nå 800 meter over bakken i et helikopter på vei til universitetssykehuset med fryktelige skader i endetarm. Det forventes en operasjon innen kort tid, men siden du er forsinket så vet ingen når den kan gjennomføres. Blir du for sen til operasjonen slik at den må avlyses, kan det hende at din ytterste fisring må kuttes vekk. Hvorfor er jeg på skolen? :-) Endret 5. februar 2013 av Asplii Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Fordi du var på fest du å, men du var ikke full nok til å snubble i noe. Du kom deg trygt hjem og fikk sovet ut rusen. Nå er det en ny og digg dag som venter på deg. Hvorfor er noen så sykt mye bedre en meg i gaming? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Fordi de fortjener det. Hvorfor lager jeg og gruppa mi reklame om tysk godteri på filmprosjektet? Endret 7. februar 2013 av sevs Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Fordi det er digg Dere liker det og vil reklamerer mere for det. Hvorfor har jeg litt vondt i hodet i dag igjen? :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Fordi du har tenkt for mye. Hvorfor har ikke jeg uploadet en video på en stund? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå