Lena:)) Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (har spist 3 biter ) Fordi de flest er lei, og VIL HA SOMMER! selv om sommeren er den største luremusen i Norge. Hvorfor er det så sykt glatt ute ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Fordi det har regnet også har det frøset på. Hvorfor føler jeg tiden går litt sent nå? Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 fordi katta har ikke mjau'et og hunden er ute på isen, og du føler deg litt alene. bami på glattisen hjelper heller ikke :/ Hvorfor må jeg på skole i morgen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Fordi du skal lære noe. Hvorfor klokken så mye alt? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Fordi jeg stillte den mens du lagde deg mat på kjøkkenet. Hvorfor svarer han ene vennen min aldri? -.- Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Fordi vennen alltid er opptatt? Hvorfor bor ikke jeg i California? Endret 3. januar 2013 av chevyz28 Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Fordi du liker ikke sol :/ Kvifor bur ikkje eg i Oslo? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Fordi du er redd for navnet så du hadde blitt redd hver dag noen spørr hvor du bor og måtte sagt navnet Hvorfor er lærerne så strenge? Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 hahaha, wuut? Fordi de liker oss ikke og planlegger herredømme! Hvorfor sitter jeg her og ikke gjør noe , når jeg har prøve på mandag? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Fordi du har sånn innebygd micro chip som husker allt så du slepper øve. Kan allt fra før Hvorfor har jeg kort skoledag i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Fordi lærerene ville ha helg litt tidligere. Hvorfor har du enda ikke skaffet Brotherhood? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Fordi han ga fra seg alle pengene til en tigger. Hvorfor er det digg med helg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Fordi da kan man slappe av og sove lenge. Inkl. game mye uten å tenke på noe sånn sett ellers. Hvorfor er helgen så kort? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fordi verden skal bli et helvette og det blir den ikke om man kan chille og slappe av for mye. :/ Hvorfor legger jeg meg selv om jeg ikke er trøtt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fordi du ikke vil ødelegge døgnrytmen din. Hvorfor legger jeg meg straks selv om jeg ikke er trøtt en plass? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fordi du ikke vil være utrolig trøtt i morra siden du må være opplagt til å møte Obama. Hvorfor glemmer jeg alltig å legge meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fordi du alltids blir opptatt med noe. Hvorfor finner jeg ikke servere på AC:Brotherhood? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fordi et ikke er så mange som spiller det lengre etter alle de nye AC spilla kom ut. Hvorfor er jeg så trøtt i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fordi du har sove lite. Hvorfor er jeg ikke trøtt? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fordi du er sponset av Redbull og får masse redbull som holder deg våken Hvorfor ble jeg sykt irritert på ett spill her for litt siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå