Ragnar115 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Fordi skjermen viser meg noe...intresangt? Hvorfor ville regjeringa fjerne nynorsk? :O Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Fordi Ivar åsen var illuminati og laget nynorsk for og hjernevaske befolkningen n shit. Hvorfor bruker du vasken og ikke dassen? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Fordi eg har ikke ein dass. Eg er ein fattig uteligger som bor under ein bro og vasken er min venn. Han heter Olav. Hvorfor er Ringenes Herre ein så bra film serie? Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Fordi tolkien var illuminati og hjernevasker oss n shit. Hvorfor er ikke sjampinjong ulovlig? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hell noo XD Fordi Jens Stoltenberg hjernevasker oss n shit. Hvorfor bor ikke vi på månen? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Fordi det ikke er vann der. Hvorfor er weed ulovlig? Edit: Du kom rett før meg. Endret 2. januar 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Mwahaha Fordi Weed kan være veldig farlig og gjør slik at folk ikke tenker klart. Men vist Kristen folkeparti hadde fått det slik som dei ville så hadde de gjort det låvlig for og få flere stemmer Hvorfor er eg ikke glad i politikk? Lenke til kommentar
Espenito Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Du er glad i politikk, du har bare ikke innsett det enda. Hvorfor er ikke 1 et primtall? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Fordi om det hadde vært det hadde mange tal vært misunnlige på det lille 1 tallet. Hvorfor bada du i går? Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 fordi når jeg var ute med hunden så kom det en enhjørning med tryllestøv og en liten katt på ryggen. Katten holdt en badeand. Jeg kom på da at jeg ikke hadde dusjet på en halv dag! Hvorfor kan ikke jeg le av deg ? 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Haha Hmm fordi jeg bare er en liten uteligger som ikke har humor eller noe å le av. Skal lage party med endene i parken den dagen noen ler av meg ass Hvorfor likte du ikke den nye buksa de? 1 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Fordi den er rosa. Hvorfor har du ikke fortalt noen om ditt hemmelige forhold med dodraugen? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Fordi jeg ikke ville såre deg, love you too u know Xp Hvorfor fant du ut om det hemmelige forholdet alikevell? Lenke til kommentar
Utah Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Fordi dodraugen og jeg skriver brev til hverandre. Hvorfor er du en sjokolade? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Fordi jeg var hindu og gjorde nok noe bra så jeg ble en sjokolade i mitt nye liv. Hvorfor gikk tiden så fort på morran i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Fordi tiden går alltid fort på morgenkvisten, og det kan jeg bekrefte. Hvorfor er dagen i dag så kjedelig? Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Fordi vi ikke har noe å gjøre når monstret ikke lar oss gå på kjøkkenet. Men det har vel ikke så mye å si når vi får sandwich, men monstret tar alltid på sennep, det er ikke så godt. Hvorfor hadde ikke vi lærer i dag på skolen ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Fordi han ikke orket å lære dere noe. Hvorfor føler jeg ikke noe for musikk lengre? Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 wow vanskelig å svare på! :O ehm, fordi du har ikke hørt de rette sangene! Hvorfor blir jeg kvalm av å spise sjokolade ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Fordi du har spist for mye! Hvorfor er snøen vekke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå