Chocolate-Monster Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Fordi man vinner mange penger i kakespising. Så man slepper jobbe får gratis kake + harpenger til enda mere kake. Hvorfor er det av og til vanskelig å finne på noe å spørre om her? Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 fordi dette er gener du ikke har arvet av din mor, hun lærte deg aldri dette! Hvorfor blir brødskiver grønne, og får hvitt hår, når de blir gamle ? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Fordi de egentlig er forvandla avatarer som blir seg selv igjen når de føler de har lugget for lenge Hvorfor failem man på mye rart når man er trøtt? Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 *failer *så Fordi du ikke takler å være våken Hvorfor får man det ikke slik man vil? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Fordi ellers hadde PCen min klicka på meg mange ganger og anlegget bedt om nåde osv Hvorfor har jeg gått lei av håret mitt? :o :/ Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 fordi du ikke drar til frisøren ! og ikke tenk på å få en venn til å klippe det! Hvorfor syns jeg det er artig å rette skrivefeil til personer? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Fordi du vil få personer til å smile eller le litt når de ser feila sine Hvorfor har jeg ikke gama på en stund? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Fordi når man går ut av rådhuset er det umulig å se for seg en trekant uten at man må steke to vaffler samtidig. Jada, overtrøtt. Hvorfor har jeg ikke støvsuget og ryddet rommet på en måned? Endret 23. desember 2012 av Mos Def Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 fordi du er så forever alone, at du ønsker deg hybelkaniner til selskap, er jo jul snart! Hvorfor kan ikke jeg bare legge meg når jeg er trøtt? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Fordi du er så trøtt og sliten etter dagens gjøremål at du ikke har kalorier til overs å bruke på tanpuss, vask og bevege kroppen din ut av datastolen og ned i bingen Hvorfor gjør jeg alltid ting i siste liten, så jeg rekker det med et nødskrik, enda jeg i utgangspunktet har god tid? Endret 23. desember 2012 av Mos Def Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 fordi, kaken i ovnen var ikke helt ferdig enda hvorfor har jeg lyst på kake nå ? :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Fordi du ikke har spist kake på en stund. Hvorfor har verden enda ikke gått under? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Fordi gudene syntes de nyfødte burde få et litt lengre liv. Så de lot den leve XP Hvorfor var det utrolig lite aktivitet på nettet i dag? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Fordi jeg tror de fleste gjør noe med familier/bekjente pålille juleaften. Hvorfor er du fortsatt våken? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Fordi jeg venter på Julenissen vell Hvorfor går du med nisselue og er våken fortsatt? (jeg tror du er julenissen jeg) Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Fordi jeg kanskje er julenissen Og jeg skal snart legge meg å sove Hvorfor gleder du deg til pakkene senere i dag? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Fordi da ser jeg hvor godt julenissen kjenner meg Og jeg blir glad, og alle liker vel ü se meg glad Hvorfor skulle det snø så hefftig i dag? Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Fordi jeg skulle tydeligvis få nok å gjøre i morgen! Hvorfor har jeg ikke lenger julestemning ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Fordi du har blitt eldre og vokst fra det. Hvorfor ble julenissen oppfunnet? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 For at folk som ikke har noe religion har noe å tro på? (: Hvorfor legger jeg meg allerede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå