Chocolate-Monster Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Fordi du har bestillt den og ikke noen andre spill å spille imens. Hvorfor gleder jeg meg masse til helga? (Far cry 3 ) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Fordi det er et awesome spill Hvorfor er how I met your mother, awesome? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Fordi det er artig å se på! Hvorfor gleder jeg meg til Tekken Tag 2 som kommer snart? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Fordi da kan du endelig spille et digg PS3 spill og du er fan av tekken, så du gleder deg ekstra mye. Men nå ble det off topic igjen. Svar ifølge tråden: Fordi jeg ikke dusja i dag så jeg tenkte du ville kjøpe en såpe til meg så jeg endelig kan dusje Hvorfor var den filmen jeg så akuratt digg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Fordi det var noen nakne damer i den, lol. :3 Hvorfor smaker brun julebrus ræva? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Fordi om man bor på gata har man ikke råd til noe som smaker bra.... Må leve med det. Hvorfor spiser jeg chips og ser film? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Fordi om man bor på gata har man ikke råd til noe som smaker bra.... Må leve med det. Hva var det for et svar? Loooooool. Fordi du var sugen på litt chips mens du ser en bra film (håper jeg). Hvorfor burde jeg beholde Xboxen? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hva var det for et svar? Loooooool. Dette er unskyldningsleken. En skal spørre og han andre skal svare med et rart svar eller noe som han beklager for den andre. Om du vill ha ærlige svar og spørsmål poster man i hvorfor/fordi leken. Fordi du var sugen på litt chips mens du ser en bra film (håper jeg). Hvorfor burde jeg beholde Xboxen? Fordi da må du jobbe enda mere for å få nedbetalt strømregninga og når du jobber så masse kan du ikke bli feit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Mkay. Hvorfor er denne leken kjedelig nå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Fordi jeg glemmte du ikke hadde den avisa så du kunne ikke lese regelne. Hvorfor blandes denne leken offte med den andre hvorfor/fordi leken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Dette ble lame, melder meg ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Ok da. Hvorfor er ikke jeg statsminister? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Fordi du hadde for lite penger til å reklamere for deg og ikke er like sexy som statsministeren. Hvorfor er jeg glad i vinteren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Jensemann er jo nå da ikke sexy. Fordi da nærmer det seg jul og du får en slags julestemmning av det. Hvordan finner du Jensemann sexy? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Den sexy rompa hans når han danser og når han viser fram de slappe musklene er jo bare tiltrekkende Hvordan kunne du overse det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Fordi jeg ikke liker å se på han. Hvorfor er himmelen blå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Fordi jeg hadde litt maling til overs Hvorfor legges ut bilder på nettet hele tiden? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Fordi folk føler seg kul da! Hvorfor vil jeg på bensinstasjonen nå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Fordi du er sykt forleska i kassedama der, så du handler der hele tiden Hvorfor skal jeg barbere meg straks? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Fordi skjegg vekstane har begynnt og bli for store og du må ha dem bort fordi ein jente kommenterte dem og la oss sei da slik, det var ikke positivt :3 Hvorfor skal eg legge meg seinere en vanlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå