Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Fordi jeg aldri har hatt konf og aldri kommer til å ha. Hvrofor hadde jeg aldri konf? Endret 4. desember 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi du ikke er kristen men atheist elns. Hvorfor må jeg snart gå til sengs? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi du ikke skal ha en helt forferdelig dag i morgen. Hvorfor sovner jeg ikke før klokka 1-2 om natta uansett når jeg legger meg i senga? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi du har fucka døgnrytme. Hvorfor venter jeg spendt på morgendagen? Åjo, fordi jeg gleder meg til å høre om jeg får et "yes" fra hun jenta. :3 Nytt spm, hvorfor er det fuckings -10 C her i stvg? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Fordi det er like kaldt på sørlandt nå... har ca -12 :/ Kabom: Fordi jeg er nesten lik, vurderer å legge meg med sovetabletter snart. Hvorfor sover jeg rundt 5-6 timer hver natt siden sommeren og fortsatt ikke veldig trøtt untat når jeg sover mindre en det? Endret 4. desember 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi du har hatt fucka døgnrytme siden sommer. Hvorfor blir snøen om til is? lol Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi bilene presser den sammen til is. Så øvelseskjørte på is/snø for første gang i stad Hvorfor finner jeg ikke raporten min som jeg hadde lagra her ? Fuck... det var den timens arbeid... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Fordi du ikke leter godt nok Tror vi hoppa av selve "leken" Hvorfor er jeg tom for sleeving? Endret 4. desember 2012 av Kabom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi du har brukt opp alt. Hvorfor er i5-3570k bedre enn AMD FX-8350? (lol) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi det varierer fra person til person, men jeg støtter deg, (selv har ikke peiling ) Hvorfor stillte han over meg et litt fagpreget spørsmål? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi han ville. Hvorfor holder ikke framføringen min? 1 side burde jo være minst 1 min. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi de fleste framføringene burde være rundt 5 min, så 1 min blir litt lite. Hvorfor er lererne våre veldig bestemte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Men nå er jo grensa 3 min, da tenkte jeg at minst 1 min og 30 sek burde holde, kanskje 2 min. Uansett, dem er bare det. Hvorfor gir jeg ganske f i denne framføringen? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fordi du ikke skal jobbe i lovet ditt uansett. Hvorfor sover jeg ikke ? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fordi en man ble overkjørt av en bil i India i natt Hvorfor gitt prøven litt dorlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fordi du dagdrømte mens du hadde den. Hvorfor gikk framføringen i engelsk rett til helvete? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Fordi du er norsk. Hvorfor har jeg ikke lyst å gå ut i kulden? Endret 6. desember 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Men jeg er flink i engelsk... Det var egentlig pga. at det er juleball i dag. :3 Fordi det er kaldt, spesielt når man fryser så jævlig at man får bare lyst til å legge seg ned og dø. Hvorfor er det så forbanna glatt ute? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fordi snøen er trøkkt sammen og blitt til nesten is..... Hvorfor har jeg glemmt å øve til prøve til i morra? ( skal gjøre det nå) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fordi du ikke tenker Hvorfor er fc3 så bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå