Gjest Slettet+412 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi du har spilt for mye COD. xD Hvorfor blir man fort lei av sanger? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi det kommer ann på sangene, man blir ikke lei av de klassikersangene Hvrofor fikk vi lekser av vikaren? Er første gang vi har lekser i dette faget Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi vikaren er pedofil Hvorfor redder ikke jesus alle barna i afrika Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi hvorfor skulle han det? Da vet jo alle at han finnes, så hadde alle slutta og krige og verden hadde blitt overbefolka..... Hvorfor sitter jeg inne på et bibliotek nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi du skal "geeke" til en prøve. Hvorfor er jeg gal nok til å spørre en av de fineste i klassen på juleballet? :3 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fodi man alltid kan få et ja Den som ikke våger spørr er den som aldri får Hvorfor sitter jeg nede på PCen istedenfor min egen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Nettopp! Jeg gir f om jeg skulle få et nei i retur. Man kan aldri vite om man aldri spør. Fordi du er lat og ikke gidder å gå opp. Hvorfor begynner det å bli seint? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Seint? Hmm fordi du pleier å legge deg tidelig siden du skal veldig tidelig opp om morgenen? Hvorfor gamer jeg ikke så mye lengre men setter veldig fokus på skole? Endret 4. desember 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi du skal ha eksamen, prøve eller vil forbedre karakterene dine. Hvorfor er jeg koselig? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi du liker å snakke med folk, og jentene liker deg Hvorfor er jeg bare kald på fingerne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi du liker å snakke med folk, og jentene liker deg Du varmer men det er slikt ja. Spurte btw hun jenta, tror jeg faktisk har sjangs. :3 Du er kald på fingrene dine fordi du nettopp har vært ute. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Det er bra da Håper på det Ja, pluss at jeg sitter foran PCen og blir alltid bare kald på fingrene da Hvorfor er du ikke med i bannetråden? Det er mye enklere å føre en samtale der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi jeg banner for mye så da blir det ikke plass til nye ord. Hvorfor har nordmenn så jævlig tørre vitser? (Da ser jeg på de svensken,norsken og dansken vitsene). Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Haha, fordi de er blitt en tradisjon i barneskolen Men er vel fordi vi vil vise at vi er best i norden. Er egentlig ikke så veldig fan av dem etter jeg slutta barneskolen... Hvorfor dogger det på ruta mi? WTF Haha Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi du har det kjekt... :nei2: Hvorfor er jeg så jævlig glad? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi du ikke har lekser er uthvilt og kanskje skal på juleball med en digg dame Hvorfor glemte jeg å jobbe med en raporrt ? (Gjør den fort nå) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Korrekt! Du leser tankene mine gutt. :3 Fordi du ble ganske opptatt med noe. Hvorfor er alt så vidunerlig akkurat nå? Hahha, jeg er messed up for øyeblikket. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 haha, Kanskje love feelings? Hvorfor spiste jeg meg altfor mett på pizza istad? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Nja, kanskje det er det. Fordi du var kjempe sulten sånn som jeg var. Hvorfor gleder jeg meg til konf? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fordi du får penger. Hvorfor har du ikke hatt konf enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå