Gjest Slettet+412 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Fordi du ikke har giddet å skru på ovnen. Hvorfor er det så mye snø utenfor her? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 For å beskytte dere. Blir som et lag over isen. Hvorfor er CM avhengig av noe så møkk som cod? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Fordi det ikke er noe møkk. Det er det mest ukompliserte online spillet Hvorfor greier jeg ikke å komme videre på Jack and Daxter spillet på PS3 ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi du suger på Jack and Dexter. Hvorfor er Jens Stoltenberg statsminister? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi jeg ikke har slått til enda. Hvorfor er du trøtt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Fordi jeg ikke har drukket opp koppen med kaffe. Hvorfor er Black Ops 2 så jævlig dårlig? Endret 2. desember 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi det er akkurat som alle de andre cod-spillene, noe møkk. Hvorfor er cod så dårlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Fordi det har ingen mening med spillene, alt er bare en haug med møkk. Hvorfor heter du EveryGameGamer på forumet? Endret 2. desember 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi jeg skulle begynne å prate her på forumet og gadd ikke lage ny bruker, og brukte denne som er gammel Skal kanskje bytte navn da. Hvorfor lurte du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi jeg komme ikke på et bra spørsmål akkurat der men bra at du var ærlig. Hvorfor må jeg jobbe med RLE framføringen min? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi du skal ha en framføring til uka, og er ikke helt feridg. (Akuratt som meg, jeg skal ha den til Tirsdag) Hvorfor synes dere COD suger? Jeg synes det er noen av de enkleste online spilla og er gøy å bare sette seg ned 10 min og spille en match nårr man har dorlig tid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Fordi du skal ha en framføring til uka, og er ikke helt feridg. (Akuratt som meg, jeg skal ha den til Tirsdag) Hvorfor synes dere COD suger? Jeg synes det er noen av de enkleste online spilla og er gøy å bare sette seg ned 10 min og spille en match nårr man har dorlig tid Haha, helt korrekt! Tirsdag her også + praktisk prøve i mat og helse. Fordi dem er meningsløse. Story'en er shit og onlinen består nesten bare av små unger som camper i hjørne. Edit: Hvorfor har jentene en tendens til å bli jævlig sure for ingenting? Endret 2. desember 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi samme i klassa mi.. sikkert fordi de ikke gjør det, men bare vi som oppfatter det som ingenting. Eller det varierer sikkert også etter som humør og sånt de er i... Hvorfor har jeg lyst på ferie nå? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi hvem har vel ikke det? Hvorfor er det hele 3 tentamener til jul? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi du ikke går elektro på VG1 som ikke har noen tentamener Hvorfor snør det noe hefftig her nå? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi det er vinter Hvorfor er det kaldt både ute og inne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi det er vinter Hvorfor er det kaldt både ute og inne? Fordi sola ikke varmer noe særlig på denne tiden + noen har ikke giddet å skru på varme. Hvorfor er klokka så mye alt? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi den er like mye på denne tiden hver dag Nei aner ikke tiden gikk fort i kveld Hvorfor skal jeg prøve legge meg før 23 i dag ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi ellers klarer du ikke å stå opp og ender med å forsove deg. Hvorfor tar vi ikke bare kvelden nå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fordi hører litt musikk og er ikke noe trøtt, så om jeg tar kvelden ligger jeg bare våken i senga, og det som offtest i flere timer... så er bedre jeg legger meg litt seiner og sovner i det jeg legger meg Hvorfor hører jeg bare den samme CD plata om og om igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå