KatrinaS Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Har ingen anelse. Hvorfor tok et tre accidently fire ute her? Brenner skikkelig :o Lenke til kommentar
Emogirl1 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Fordi det ikke hadde noe annet å finne på Hvorfor går vi på skole? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 For å få ræva til læreren din opp i trynet ditt. (Det jeg hater med lærere..) Hvorfor ser jeg på survivor Lenke til kommentar
Emogirl1 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Fordi du har for mye fritid... Hvorfor er jeg så mye innpå skype? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 For å sjekke om bestevennen din, skype testsamtale fortsatt er på Hvorfor brant et tre ute her i sta? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Fordi noen tente det på for å sjekke om det kan brenne i sånnt regnvær Hvorfor er stolt over meg selv i dag? Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Fordi ingen andre er det? ;-) Hvorfor har jeg vondt i hodet i dag mon tro? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Fordi du har sovet for lite i helga, drukket for mye og sett for mye på film...... Hvorfor lukter tommelen min svidd? Lenke til kommentar
Emogirl1 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Fordi du er pc avhengig og musa er hot xD (det høres bare feil ut xD ) Hvorfor har jeg 24 stk som prøver seg på meg via skype? (alle er gutter) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Fordi alle synes du er sykt sexy og søt. Har du fritt utvalg da Hvorfor er mobilen min tom for strøm igjen? Lenke til kommentar
Emogirl1 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Fordi den er gammel og utslitt, og liker deg ikke... Hvorfor har jeg kø når det gjelder å camme med meg på skype? xD Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Fordi du er veldig populær, eller alle bare har deg som venn på skype Hvorfor er jeg trøtt allerede? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Fordi du er lat Hvorfor "lagger" netflix når jeg har på HD? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hmm, fordi det er utslitt allerede Hvorfor er jeg glad og hører på en selvmordsang i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Emogirl1 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Fordi du vil at dine fiender skal ta selvmord eller hoppe fra en bru eller noe liknende... Hvorfor hadde jeg tentamen i dag og ikke i morgen??? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Fordi du skal få litt tid til å slappe av og forberede deg til neste Hvorfor klager alle på dorlig nett i huset untatt jeg ? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Fordi du sitter på boksen. (Samme hos meg, men da er det moren min som gjør det.) Hvorfor er du inne på denne Lenken: http://weather.hamweather.com/rivers/gauge/MANN7.html{/spoiler] hele tiden? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Fordi jeg har aldri vært på den før så måtte sjekke den ut nå . Hvorfor er du så rar i fjeset når du sitter på do? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Du må jo få ut noe så du har en grunn Hvorfor bader du i vasken? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Fordi jeg var for liten til å bade i badekaret, så bader i vasken så jeg ikke kan drukkne like lett + At det ikke tar så lang tid å fylle opp. Hvorfor digger du bilmerker som Fiat og Renault? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå