Ragnar115 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Skulen din starter tideligt ? Hvorfor har eg lyst og gå og legge meg? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Fordi du er trøtt Edit: Ja skolen min starter 8:15, men bussen går allerede 06:40 Hvorfor hadde vi ikke lekser?? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Fordi læreren din var i godt humør Hvorfor finnest ikke det busser seinere? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Fordi bussjåførene vill være kipe og tenker at nei deg vil vi ikke kjøre Hvorfor kommer bussene så tidelig til skolen?? Lenke til kommentar
Conversation Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Fordi sånn er ruten dems. Hvorfor lærer vi unødvendige ting på skolen som vi garantert ikke kommer til å få bruk for senere i livet? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Fordi ellers har vi for kort skoledag Hvorfor er jeg sulten igjen ?? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Fordi den er slik organane osv funka xD Vil du lære mer om dette? www.unødvendigegreier.com Hvorfor finner eg opp web-adresser i postene mine :/ Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Fordi du viil at folk skal klicke på dem og søke etter dem på nettet Hvorfor kom jeg hjem tideligere en jeg pleier idag?? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 fordi lærereren deres spydde, og dere ble sendt hjem...XD Hvorfor er eg såå trøtt Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Fordi du spsite risgrøt med kjøttdeig igår. Da er man altid trøt neste dag Glemte til og med spørsmålstegn bak setningen over Det skjer bare om man blander melk og julebrus dagen før...... Spis ordentlig i dag så sover du nok bedre haha Hvorfor er jeg sår på fingrene mine?? :// Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Fordi du har skrive smerter...Det var ein del setninger over det alstå... Hvorfor gleder eg meg som ein liten dritt unge til jul! ? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Fordi du håper på å få en fin lekebil (Sorry, måtte bare ) Hvorfor har jeg litt dårlig humor?? :/ Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (Spørte litt etter det og ) Fordi du tror bare at du har det..xD Hvorfor har vi sporet litt av hvordan denne leken egentlig burda ha vært? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Fordi vi har ikke sporet av på denne leken så veldig men mere på den andre som nesten er blitt lik denne nå Hvorfor er morra mi kul? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Fordi hon gir det alt du peker på fordi du er ein bortskjemt drittunge XD (Måtte bare ) (Dette er unnskyld leken, menst den andre er "Hvorfor" "Fordi") Hvorfor bur er på eit trasig sted ? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Fordi du liker å ødelegge det som er rundt deg (ja stemmer, men om du ser på beskrivelsen er den 90% lik, er bare navnet som er anderledes ) Hvorfor har jeg ikke sofa på rommet? Lenke til kommentar
Conversation Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Fordi du ikke har plass på rommet. Hvorfor kjeder du deg? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Fordi jeg har et litt forensidig liv som pensjonert kontormann Hvorfor har du vraket bilen din nå igjen? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Fordi det var glatt i svingen Hvorfor har du rødt hus? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Fordi det var den billigste fargen Hvorfor har vi samme PC?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå