Poor Leno Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Fordi jeg trodde det var sjokolade... Hvorfor sitter du på skolen uten å gjøre noe? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Fordi jeg er redd for at noen pøbelfolk heller yoghurt i skoen min nede i garderobekapet Hvorfor tar du alltid frukt foran hjulene på bussen når den stopper ? ( gode minner ) Endret 16. februar 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
Asplii Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Vitenskap. Hvorfor har du ikke gjort matte-leksene dine? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 For jeg har ikke matte :0)) Hvorfor faceplantet du i trappen? Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Fordi du skøyt meg i ryggen med paintball og jeg skled fordi det var vått der, trolig fordi du helte vann der i stad... Hvorfor skøt du på meg med paintball og helte vann i trappa? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Fordi at bananen eg spiste var så god at jeg ble helt crazy !! Hvorfor kjører du bil på onsdager ? Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Fordi myndighetene har bestemt seg for å stenge all kollektivtransport på onsdager for å spare penger. Hvorfor har du ikke bil? Lenke til kommentar
settings Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 fordi en bil i følge folk i Oslo er unødvendig, så derfor bruker jeg mopeden(frem til jeg blir 18) hvorfor er nøkkelen til sikringsskapet borte? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Fordi mormor har kjøpt ny type kaffe Hvorfor er det yoghurt i senga ? Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Fordi jeg har mensen! Hvorfor har jeg mensen? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Mensen kommer fordi det egget som har gjort seg klart for befruktning ikke blir befruktet av en sædcelle. Ved eggeløsning vil livmorslimhinnen gjøre seg klar til å ta i mot et befruktet egg (kvinnens egg og mannens sædcelle). Livmorslimhinnen blir tykk og mottagelig for at et befruktet egg skal feste seg. Når ikke dette skjer vil etter hvert livmorslimhinnen støtes ut, dette i form av litt blødning. Det er dette vi kaller for menstruasjon. Om derimot egget blir befruktet av en sædcelle vil disse smelte sammen og feste seg i den tykke livmorslimhinna. Det vil ikke skje noen frastøtning av slimhinnen, og mensen uteblir. Det er det som skjer ved graviditet. Dette foregår over en periode på 28 dager, noe som kalles for menstruasjonsyklusen. Derfor får de fleste mensen 28 dager etter siste mens første dag. Hvorfor leser du ikke alt over ? 1 Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 FORDI JEG ER LAT! Hvorfor leser du tankene mine? Lenke til kommentar
settings Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 fordi jeg er så sulten at jeg tar hva som helst. Hvorfor prøver jeg og begrense mengden maten jeg spiser? Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Fordi du er feit. Hvorfor vil du begrense mengden mat du spiser? Lenke til kommentar
settings Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 for og slanke meg uten stress... hvorfor omformulerte du spm. mitt og sendte det tilbake`? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 fordi han kan det. Hvorfor bryr du deg? Lenke til kommentar
potteper Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Fordi jeg henger meg opp i uviktige detaljer Hvorfor hjalp du ikke moren din med oppvasken etter du spiste middag Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 fordi jeg er lat. Hvordan vet du at jeg ikke hjalp moren min med oppvasken? Lenke til kommentar
potteper Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Fordi klokken var etter fire, å siden den gjennomsnittlige husstanden har sine middagsmåltider imellom 4-6 tiden tenkte jeg det var en stor sjanse for at den som leste spørsmålet hadde spist middag. Satset også på at den personen som skulle svare, svarte nettopp på grunn av at han følte seg truffet. På den måten var det egentlig du som fant mitt spørsmål og ikke jeg som søkte spesifikt etter deg. Hvorfor smiler du nå? Lenke til kommentar
lilduff90 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Fordi jeg trodde jeg hadde mistet bilnøklene oppi den spesifikke flasken med rødvin og måtte drikke den opp for å se om det var noe der. Hvorfor har du en klase bananer på hodet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå