KongKarlsen Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 For at du skal ha noe å lure på.. Hvorfor er det dritt i Kirkenes? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Fordi det har ordet "kirke" i seg. Hvorfor har du ikke kjøpt ny vanneslange enda? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 klarer ikke å gi slipp på den gamle helt enda. hvorfor er du våken på denne tiden av døgnet? Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 fordi katten min har lyst vel Hvorfor fryser du ikke? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Fordi jeg er varmblodig. Hvorfor er hånden din bandasjert? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Fordi tryne hans var hardere enn jeg trodde Hvorfor liker du å slippe smygere i heiser? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) jeg liker ikke det. hvorfor sitter du her i tråden og kaster bort tiden din? edit: var ikke dette "hvorfor og fordi-leken" tråden? lol, liknet da mye... Endret 25. september 2011 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Fordi jeg må slå tiden i hjel inntil jeg skal noe. Hvorfor går du med skoene som har ødelagt såle? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Så jeg slipper å være redd for at sigøynere skal stjele dem. Hvorfor samler du på dokker? Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Sånn at jeg slipper å sitte alene rundt middagsbordet! Hvorfor er elg favorittdyret ditt? Lenke til kommentar
hoppalong Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fordi jeg roper selv som elgen, spesielt på lørdager og søndager. Hvorfor har du bytta om bakepulver med vaniljesukker? Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fordi jeg vil maten skal smake mer søtt enn den skal heves. Hvorfor er du så a-sosial? Lenke til kommentar
hoppalong Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fordi jeg liker ikke mennesker. Hvorfor er du så sosial? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 For å få flere likes på facebook? Hvorfor svetter du som en gris bare du skal løfte bakenden opp fra sofaen? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fordi jeg ikke aner hvordan jeg skal slå av varmen her i leiligheten så jeg svetter konstant. Hvorfor har du en kikkert rettet mot soverommet til nabojenta? Lenke til kommentar
Oppvaskkost123 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Fordi jeg ikke har råd til TV-lisensen, og må derfor ty til annen form for underholdning. Hvorfor lå du med eksen min? Lenke til kommentar
Nalenu Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Fordi jeg fikk en kjeks. Hvorfor har du ikke aids? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Fordi jeg passer på å unngå det. Hvorfor kjøper du alltid biletter til fotballkampene når du aldri går? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Fordi jeg kan selge dem igjen. Hvorfor er sola her nå? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Fordi du fortjener litt solskinn. Hvorfor ble du ikke med å gå morgentur i morges? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå