chipseh Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Fordi jeg er sulten og den smaker godt. Hvorfor stjeler du madrassen min? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Den er betre å ligge på. Kvifor har du handa di der? Lenke til kommentar
Suic Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Fordi jeg støtter det tunge hodet mitt Hvorfor var du ute i dag? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg var på skattejakt! Hvorfor slår du resepsjonisten med et brød? Lenke til kommentar
chipseh Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Fordi hun er sulten og jeg er sinna. Hvorfor anga du meg til politiet? Lenke til kommentar
Lucy_Nyu Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Fordi jeg ble tilbudt en stor sum penger for det. Hvorfor stjal du røyken min? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Ville ha eit trekk. Kvifor har du maske på? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Slik at det russiske politiet ikke skal se meg! Hvorfor henger det bamsemums i taket? Lenke til kommentar
chipseh Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Fordi jeg tenkte jeg skulle lage en konkurranse som gikk ut på at vi skal hoppe opp og fange bamsemumsene med munnen vår, den som fanger flest vinner. Hvorfor er du så teit at du røyker/snuser? Lenke til kommentar
Lucy_Nyu Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 fordi jeg ikke gidder å bry meg med å slutte.. Hvorfor liker du Justin Beiber? Lenke til kommentar
chipseh Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Liker ikke helt musikken hans, men den ene sangen hans "Pray" er utrolig nok veldig fin og er utrolig overrasket over hvordan han har jobbet seg oppover. Men som sagt, liker ikke musikken hans sånn veldig (bare den ene sangen) og liker han som person etter hva jeg har sett Hvorfor bor du fortsatt hjemme hos foreldrene dine? Lenke til kommentar
LemonNinja Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Fordi de sier at det er mange skumle folk ute, så jeg holder meg hjemme. Hvorfor vil ikke eplene ta fyr? Lenke til kommentar
chipseh Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Fordi de heller vil bli spist av meg enn å brenne opp til ingen nytte. Hvor forsvant brusen min? Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 humm... meg?... =D Hvorfor rana du NAV i går? Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Siden de jævlene var en dag for seint ute med utbetalinga av dagpengene mine vell!! Men hvorfor i alle dager anga du meg til politiet???? Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Fordi NAV kunne ikke gi penger til MEG, fordi de var ranet. Hvorfor jobber du for NAV (ja, nå har vi et fint lite NAV-tema... lurer på hvor lenge det holder...) Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jg gjør jo ikke det... NAV er jo brent ned, så nå har jeg ingen jobb lenger og har ikke råd til å betale regningene mine! Hvorfor regner det ute? (Kom ikke på noe NAV-relatert.) Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Fordi NAV er ute. Hvorfor er det en tornado som danser rundt NAV-lokalet? Lenke til kommentar
Lucy_Nyu Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Fordi til og med gudene irriterer seg over dem. Hvorfor sitter du utenfor NAV og tigger etter penger? Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 fordi jobben som brannstarter gir for lite penger. Hvorfor sikler du utenfor NAV, og tigger penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå